icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آلفارومئو جولیا بصورت رسمی رونمایی شد.

آلفارومئو جولیا بصورت رسمی رونمایی شد.

چند روز گذشته بود که تصاویر غیر رسمی مدل جدید آلفارومئو جولیا در وب سایت های گوناگون منتشر شده بود . این تصاویر از خودرو در محل کارخانه گرفته شد بود.

پنجشنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: چند روز گذشته بود که تصاویر غیر رسمی مدل جدید آلفارومئو جولیا در وب سایت های گوناگون منتشر شده بود . این تصاویر از خودرو در محل کارخانه گرفته شد بود.

 

 

آلفارومئو جولیا

تنها پس از چند روز از انتشار این تصاویر کمپانی آلفارومئو بصورت رسمی جولیا را رونمایی کرد.جولیا یک سدان شهری که المان های اسپرت در بدنه خودرو خاصیت اسپرت بودن را در ذهن ببنده تداعی می کند . این سدان شهری اسپرت بصورت کاملا تهاجی و خشن طراحی شده که چهره خودرو بر خلاف دیگر مدل های آلفارمئو که اغلب کسل کننده می باشند را بسیار جذاب کرده است.

آلفارومئو جولیا

 

در نمایی جلویی جولیا  جلو پنجره همیشگی آلفارومئو در پیشانی خودرو و در بین چراغهای تازه طراحی شده آلفارومئو قرار دارد. از نکات جالب طراحی نمای جلویی خودرو، کوچک بودن جلو پنجره خودرو و بزرگ و پهن بودن ورودی هوای روی سپر خودرو می باشد.

 

آلفارومئو جولیا

خروجی های دو قلو اگزوز و دیفیوزرهای زیر سپر به همراه باله فیبر کربنی چهره عقب  خودرو را کاملا اسپرت و تهاجی کرده است.

 

آلفارومئو جولیا

 

آلفارومئو جولیا

 

پیشرانه ای که آلفارومئو برای جولیا در نظر گرفته شامل یک موتور  چهار سیلندر توربو شارژ دار با توان خروجی 298 اسب بخار و موتور شش سیلندر توربو شارژر دار با 510 اسب بخار  می باشد . موتور چهار سیلندر موتور توسعه یافته مازراتی بوده و موتور 6 سیلندر بر اساس فراری Dino بنا شده است.

آلفارومئو جولیا

آلفارومئو جهت ورود به بازار های جهانی باید با سدان های آلمانی از قبیل BMW سری 3 و بنز C200 رقابت کند . اما مشخص نیست که جولیا با این طراحی منحصر بفرد توانایی مقابله با این  غولهای آلمانی را خواهد داشت یا خیر .

 

 آلفارومئو جولیا

 

 

آلفارومئو جولیا

 

تهیه شده در پردیس خودرو وب سایت جامع ثبت آگهی خرید و فروش خودرو

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب