icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آیا می دانید که کدام خودروی اتوماتیک زیر 100 میلیون محبوبیت بیشتری درد؟

آیا می دانید که کدام خودروی اتوماتیک زیر 100 میلیون محبوبیت بیشتری درد؟

شرکت بازرسی کیفیت  و استاندارد ایران در جدیدترین گزارش خود میزان رضایتمندی مردم از خودروهای اتوماتیک زیر 100 میلیون تومان را منتشر کرد.

دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ 1 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در بازاز خودروهای زیر 100 میلیون تومان کشور حدود 31 خودرو اتوماتیک وجود دارد که میزان رضایتمندی مردم از آنها متفاوت است. در این بین محصولات کره ای ،چینی و ایرانی مشاهده می گردد و کاملا مشخص است که کره ای در صدر این گزارش قرار گرفته اند.

در این مورد، یک مقام مسوول در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می‌گوید:برای ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای گیربکس اتومات زیر ۱۰۰ میلیون تومان، ۲۴ خصوصیت این محصولات در پنج رشته و محور اصلی (بدنه خودروها، سیستم موتور و نیرومحرکه، سیستم تعلیق و انتقال قدرت و ایمنی و در سیستم تهویه و وسایل برقی) مورد ارزیابی قرار گرفته و مجموع آنها در قالب «امتیاز از شاخص ۱۰۰۰»، تعیین شده است.وی در پاسخ به این پرسش که چرا خودروهایی با سطح کیفی پایین‌تر توانسته‌اند رضایتمندی بیشتری را در مقایسه با محصولات با کیفیت‌تر کسب کنند، می‌افزاید: علت اصلی این موضوع به نوع آپشن‌های به‌کار رفته در خودروهای تحت بررسی، مربوط می‌شود.این مقام مسوول با بیان اینکه خودروهای چینی از آپشن‌ها و امکانات به روز بهره می‌برند، تاکید می‌کند:این موضوع به نوبه خود تاثیر زیادی روی بالا رفتن رضایت مشتریان از خودروهای موردنظر و در مقایسه با محصولاتی مانند ساندرو و سراتو، دارد.

به گفته وی، امثال ساندرو و سراتو اگرچه از نظر ایمنی و کیفیت فنی دارای شرایط مناسبی بوده و بهتر از مدل‌های چینی هستند، با این حال چون امکانات و آپشن‌های آنها (خودروهای چینی) را نداشته و به روز نیستند، نتوانسته‌اند رضایت مشتریان را آن طور که باید، به دست بیاورند.وی اما با تاکید بر اینکه اتفاقا خودروهای دنده معمولی چینی از گیربکس بهتری در مقایسه با مدل‌های مشابه اتومات خود برخوردارند، می‌گوید:با این حال آنقدر امکانات و آپشن‌های به روز در مدل‌های گیربکس اتومات چینی به‌کار رفته که سبب شده محصولات با کیفیت‌تری مانند ساندرو و تندر-۹۰ و سراتو، قافیه رضایتمندی مشتریان را به آنها ببازند.این مقام مسوول اما در نهایت تاکید می‌کند که میان آمارهای کاغذی مربوط به کیفیت خودروهای گیربکس اتومات و گزارش‌های منتشر شده از میزان رضایتمندی مشتریان از آنها، تناسب لازم موجود نیست. وی ادامه می‌دهد: البته در برخی خودروها می‌توان انطباق کامل میان گزارش کیفی و میزان رضایتمندی عمومی را مشاهده کرد، با این حال وقتی پای سلیقه مشتریان به میان می‌آید، انطباق لازم وجود ندارد.

جدول محبوبت خودروهای اتوماتیک زیر 100 میلیون

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

نوید 1396/6/31
12:55:27

یسوال.الان همه ماشین های زیر100میلیون دنده اتوماتیک توی این لیست هست یا بعضی ها از قلم به نحوی و دلایلی نیستن؟ یکیش بی وای دی ، مدل اس6 چرا نیست؟مدل دیگه ای هم هست که توین لیست اسمش نباشه؟

آخرین مطالب