icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آیا پژو 2008 در ایران تولید می شود یا خیر

آیا پژو 2008 در ایران تولید می شود یا خیر

آمار منتشر شده از سوی دفتر نیرو محرکه وزارت صنعت حاکی از آن است که تا انتها آبان ماه هیچ پژو 2008 در ایران تولید نشده است.

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" این در حالی است که برخی از رسانه های مجازی در این خصوص و با متن از پیش تعیین شده ای اشاره کردند که در آمار منتشر شده و اعلام عدد واقعی تعداد پژو 2008 اشتباهی پیش آمده و این خودرو در سایت ایران خودرو در حال تولید است.اما این سئوال اساسی در ذهن نقش می بندد که مگر می شود در آمار منتشر شده از سوی یک وزرات خانه اشتباهی رخ دهد. مگر می شود که وزارت صنعت در خصوص پژو 2008 که خودروی جنجالی بوده و مقالات گوناگونی در خصوص حواشی آن منتشر شده دقت نکرده و اشتباهی سهوی در اعلام امار از خود نشان دهد. آمار تولید خودروی نظیر پژو 2008 بسیار روشن تر از آن باید باشد که اشتباهی در خصوص میزان آن پیش آید. همچنین چندین ماه متوالی است که دفتر نیرو محرکه وزارت صنایع میزان تولید پژو 2008 را صفر اعلام می کند و اگر قرار باشد اشتباهی رخ داده باشد فقط یکبار باید باشد نه چندین بار متوالی.

حال پیشنهاد می گردد که شرکت محترم ایران خودرو جهت رفع اینگونه شاعبه ها در جهت به تصویر کشیدن خط تولید واقعی این خودرو جنجالی  ،اصحاب رسانه را دعوت نماید تا بلاخره مشخص شود پژو 2008 در ایران تولید می شود یا خیر؟

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب