icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اتحادیه نمایشگاه داران: معاملات در بازار قفل شد

اتحادیه نمایشگاه داران: معاملات در بازار قفل شد

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به نوسانات بالای نرخ ارز گفت: بازار خودرو متاثر از بی‌ثباتی نرخ دلار قفل شده و با وجود اینکه خرید و فروشی انجام نمی‌شود اما قیمت‌‌ها صعودی است.

دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"سعید موتمنی به تاثیر نرخ ارز بر قیمت خودرو اشاره کرد و افزود: جهش قیمت دلار مستقیما بر بازار خودرو تاثیر گذاشته و با توجه به اینکه بازار ارز این روزها به شدت نوسان پیدا کرده، قیمت خودرو هم افزایش یافته است.

او ادامه داد: با توجه به روند صعودی بازار، معاملات خرید و فروش خودرو به حداقل رسیده و می‌توان گفت بازار قفل شده است به طوری‌که حتی مراجعه‌کننده‌ای برای اطلاع از قیمت‌ها هم نداریم و از طرفی فروشندگان نیز متاثر از رشد نرخ ارز منتظر افزایش بیشتر قیمت‌ها هستند.

قیمت روز خودرو

موتمنی با تشریح قیمت‌های روز خودرو بیان کرد: قیمت پراید ۱۳۱ در بازار امروز به ۷۷میلیون و پراید۱۱۱ به ۸۷میلیون تومان رسیده است؛ همچنین تیبا ۲ با قیمت ۹۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان و تیبا صندوقدار ۸۸میلیون تومان معامله می‌شود.

و ادامه داد: قیمت ساینا در بازار آزاد به ۹۸میلیون و کوییک به ۱۱۳میلیون تومان رسید؛ قیمت پژو۴۰۵ نیز ۱۲۷میلیون و پژو پارس ۱۵۴میلیون تومان است.

قیمت روز انواع پژو ۲۰۶

به گفته موتمنی، قیمت هر دستگاه پژو۲۰۶ تیپ۲ در بازار آزاد امروز به ۱۴۴میلیون، تیپ۵ به ۱۷۵میلیون و پژو۲۰۶ صندوقدار وی۸ به ۱۷۰میلیون تومان رسید؛ همچنین قیمت روز پژو۲۰۷ دنده‌ای ۲۱۴میلیون و اتوماتیک آن ۲۷۲میلیون تومان است.

قیمت روز خودروهای مونتاژی

همچنین قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۰۸ در بازار آزاد حدود ۶۰۰میلیون، کیا سراتو ۵۵۰میلیون، چانگان ۳۳۲میلیون، هایما اس۷ حدود ۴۷۰میلیون و جک اس۵ نیز ۴۵۰میلیون تومان است.

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب