icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اجرای راننده محور شدن بیمه نامه شخص ثالث به این زودی‌ها بعید است!

اجرای راننده محور شدن بیمه نامه شخص ثالث به این زودی‌ها بعید است!

سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو شرکت بیمه پارسیان، اجرایی شدن طرح جدید بیمه شخص ثالث و فرد محوری به جای خودرو محوری را در شرایط فعلی، فاقد قطعیت دانسته که بعید است بتوان آن را اجرایی کرد.

شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو شرکت بیمه پارسیان، اجرایی شدن طرح جدید بیمه شخص ثالث و فرد محوری به جای خودرو محوری را در شرایط فعلی، فاقد قطعیت دانسته که بعید است بتوان آن را اجرایی کرد.

جعفر سلطانی احمد آباد  پیشینه اجرایی کردن بیمه نامه شخص ثالث راننده محور را مربوط به یک دهه قبل ذکر کرد و گفت که در حال حاضر، زیرساخت اجرای چنین بیمه نامه‌ای مهیا نبوده و فرهنگ سازی مورد نیاز آن نیز صورت نگرفته و نرخ آن نیز نامعلوم است بنابراین بعید است که به این زودی ها این بیمه نامه اجرایی شود.

چندی قبل، رئیس کل بیمه مرکزی خبر داده است که از سال آینده بیمه شخص ثالث به جای خودرو، به راننده داده می شود زیرا طبق قانون برنامه ششم توسعه و با توجه به ملاک "پرخطر و کم خطر بودن راننده"،­ از سال آینده بیمه شخص ثالث بجای خودرو، به راننده تعلق خواهد گرفت.

غلامرضا سلیمانی افزوده: زن یا مرد بودن راننده، جوان یا پیر بودن و پرخطر و کم خطر بودن راننده، در این مصوبه لحاظ خواهد شد و راننده هایی که رانندگی بهتری دارند، هزینه کمتری برای بیمه شخص ثالث پرداخت خواهند کرد.

سرپرست مدیریت بیمه های خودرو شرکت بیمه پارسیان،درعین حال، راننده محور شدن بیمه نامه شخص ثالث گرا به بیشتربه نفع مالکان خودروها و در مقابل به ضرر شرکت های بیمه ای توصیف کرد و افزود که متضرر اصلی اجرای این طرح شرکت های بیمه ای  خواهند بود زیرا میزان حق بیمه ها کاهش خواهد یافت.!

برچسب ها:

بیمه خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب