icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اجرای طرح «فاصله گذاری اجتماعی» در مراکز معاینه فنی

اجرای طرح «فاصله گذاری اجتماعی» در مراکز معاینه فنی

دستورالعمل جدید ستاد مقابله با کرونا با عنوان «فاصله گذاری اجتماعی»، در تمامی مراکز معاینه فنی شهر تهران اجرا شد.

پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-حسین مقدم مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، درباره دستورالعمل ابلاغی جدید ستاد ملی مقابله با کرونا به مراکز خدماتی شهرداری تهران، توضیح داد: بر مبنای این طرح باید فاصله گذاری اجتماعی شهروندان در مراکز معاینه فنی تهران انجام شود. بیشتر مواقع شهروندان با نیروهای مراکز معاینه فنی در یک نقطه در تماس هستند و آن هم قسمت صدور نتایج و گواهی معاینه فنی است؛ در سایر موارد حداقل تماس با شهروندان وجود دارد. در حال حاضر در این قسمت فاصله گذاری اجتماعی برای شهروندان لحاظ شده است.

وی درباره فعالیت مراکز معاینه فنی، گفت: از زمان گسترش کرونا در پایتخت، تمامی مراکز معاینه فنی تا به امروز فعال هستند. البته به منظور صیانت از سلامت کارکنان، با حداقل نیروها به شهروندان خدمت رسانی می‌کنیم.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران درباره مهم‌ترین هدف گذاری معاینه فنی در سال جدید، بیان کرد: انجام حداکثری معاینه فنی خودروهای شهر تهران با کیفیت بالا، هدف گذاری همه ساله ماست. زمانی می‌توان افتخار کرد که تمامی خودروهای شهر تهران حداقل یک بار با کیفیت استانداردهای جهانی معاینه فنی شوند. تمامی نیروهای مراکز معاینه فنی تهران تلاش می‌کنند که خدمات معاینه فنی را از لحاظ کیفی و کمی بهبود ببخشند.

برچسب ها:

معاینه فنی
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب