icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ارائه مدل جدید مشتری مداری توسط یک شرکت واردکننده

برای اولین بار در صنعت خودرو اتفاق افتاد

ارائه مدل جدید مشتری مداری توسط یک شرکت واردکننده

این روزها بازار خودرو در حالی چندان وضعیت مناسبی ندارد که یکی از شرکت های واردکننده خودرو، برای اولین بار مدل جدیدی از مشتری مداری را ارائه کرد. 

یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- یکی از مشکلات این روزهای بازار خودرو، شکایت مشتریان در خصوص عدم تحویل خودرو و درخواست مبالغ بیشتر از قرارداد توسط شرکت های فروشنده خودرو است. هرچند که به طور کل مقصر اصلی این نابسامانی نه شرکت های واردکننده هستند و نه مشتریان می باشند ولی شکایت مشتریان از عملکرد برخی واردکنندگان خودرو یکی از واقعیت های کنونی بازار خودرو است.

شرکت نگین خودرو از جمله این شرکت ها است که به علت بسته بودن ثبت سفارش خودرو و بالا رفتن غیرمنتظره تعرفه واردات خودرو، در تحویل برخی از خودروها دچار مشکل شده و بر همین اساس با تعداد قابل ملاحظه ای از شکایت مشتریان روبرو بوده است.

در راستای همین موضوع دیروز در اقدامی منحصر به فرد، شرکت نگین خودرو با استفاده از حکمیت انجمن واردکنندگان خودرو اقدام به حل و فصل موضوع نموده است که خوشبختانه بخش قابل توجهی از شکایت رسیدگی و مشتریان راضی گردیده اند.

اقدام شرکت نگین خودرو از این نظر قابل تحسین است که این شرکت برای اولین در بازار خودرو به منظور کاهش هزینه های مالی، اجتماعی بررسی شکایت و جلوگیری از ارجاع آن به دادگاه، از انجمن واردکنندگان خودرو به عنوان داور استفاده نموده تا در یک فضای منصفانه به حل و فصل منطقی شکایات رسیدگی کند. در نگاه منصفانه این رفتار فارغ از هر مسئله ستودنی و قابل تعمیم به دیگر شرکت ها است. انتظار این است شرکت نگین خودرو همین رویه را ادامه دهد تا مشکل مشتریان به طور کامل حل و فصل گردد.

انتهای خبر

 

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب