icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ارزان ترین بنز جهان وارد بازار می شود

ارزان ترین بنز جهان وارد بازار می شود

بنز قرار است در سال آینده کوچکترین و ارزان‌ترین محصول خود را وارد بازار کند. این محصول یک خودروی هاچبک، با ظاهری شیک و کابینی در حد یک لیموزین است.

یکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- مرسدس همچنین تلاش دارد تا کوچکی فضا در خودروهای کنونی کلاس A را حل کند و فضای بیشتری برای پا، سر، آرنج برای مسافران عقب و جلو ارائه دهد. بنز فضای داخلی مرسدس کلاس A را به نمایش گذاشت. خودرویی که قرار است در سال آینده وارد بازار شود. ما در مورد کلاس A حرف می زنیم. کوچکترین و ارزان‌ترین بنز جهان. این صدای کاپیتان صنعت خودروسازی جهان است که تمام تلاش خود را برای ارائه یک خودروی هاچبک، ظاهری شیک و کابینی در حد یک لیموزین ارائه می‌دهد.

به کابین مرسدس بنز کلاس A خوش آمدید

 بیشترین توجه در این کابین به صفحه نمایش خودرو جلب می‌شود. صفحه نمایشی بدون پایه و در بالاترین سطح تنظیمات که به زیباترین شکل برق می‌زند. کلاس A و E  نیز تنظیمات مشابهی دارند و اما کلاس A به دلیل پوشش و طراحی درونی که از تابش‌ نورهای مزاحم ممانعت می‌کند، در شمار برترین‌ها قرار می‌گیرد.

به کابین مرسدس بنز کلاس A خوش آمدید

مرسدس تلاش دارد از بازتاب نورهای مزاحم و آزار دهنده صفحات نمایش را متوقف کرده یا از شدت آن بکاهد به همین دلیل به شکلی حساب شده فعالیت خود در این بخش را افزایش داده است. بنابراین تمامی کابین کلاس A جان گرفته و به فضایی روح‌آور تبدیل شده است.

به کابین مرسدس بنز کلاس A خوش آمدید

 کلاس A در نسخه استاندارد از ۲ صفحه نمایش جداگانه ۷ اینچی بهره‌مند است. در نسخه‌های سطح متوسط یک صفحه نمایش ۷ اینچی شفاف و براق و یک نسخه ۱۰.۲۵ اینچی را شاهد هستیم.

به کابین مرسدس بنز کلاس A خوش آمدید

 این تجهیزات لمسی نیستند. کاربران در کلاس A از جدیدترین سامانه حد واسط فرامین بهره می‌برند. این سامانه یک مدل لمسی با قابلیت کلیک است که عملکردی مانند صفحات تاچ‌پد دارد. اما آیا مرسدس می‌تواند مجموعه‌ای مخوف‌تر و سامانه مکانیکی لکسوس ارائه دهد؟ البته ما امیدواریم.

به کابین مرسدس بنز کلاس A خوش آمدید

پره‌هایی از آلیاژ در این خودرو به وفور دیده می‌شود. نمایی که در کلاس S به خوبی دیده می‌شود. فرمان نیز با یک پد حساس لمسی ارائه شده که قابلیت چرخش و لمس را دارد. به نظر می‌رسد خروجی این خودرو از مواد ارزان و وفور پلاستیک رنج خواهد برد. البته خبر خوب برای خودروهای کلاس CLA چهار در و کراس‌اوور GLA این است که آنها به زودی این کابین را به ارث خواهند برد.

به کابین مرسدس بنز کلاس A خوش آمدید

مرسدس همچنین تلاش دارد تا کوچکی فضا در خودروهای کنونی کلاس A را حل کند و فضای بیشتری برای پا، سر، آرنج برای مسافران عقب و جلو ارائه دهد از طرفی خودروهای آینده این کلاس محفظه بار بیشتری خواهند داشت. فضای بار این خودرو با افزایش ۲۹ لیتری به ۳۷۰ لیتر رسیده است. صندلی‌های خودرو نیز به گرمکن و سامانه سرمایشی مجهزند.

به کابین مرسدس بنز کلاس A خوش آمدید

بنز با این خودرو به رقابت آئودی می‌رود که با زبان طراحی مینیمالیستی خودروهای A۳ خود را ارائه می کند. رقیب همیشگی بنز یعنی ب‌ام‌و نیز با فناوری گجت‌ها و صفحات نمایش در برابر این خودرو قدرت‌نمایی خواهد کرد.

به کابین مرسدس بنز کلاس A خوش آمدید

 انتهای خبر

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب