icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ارسال دعوتنامه برای برخی از مشتریان هاوال H2 ، برخی دیگر در تحصن شبانه

ارسال دعوتنامه برای برخی از مشتریان هاوال H2 ، برخی دیگر در تحصن شبانه

در حالی گروه بهمن ارسال دعوتنامه تکمیل وجه را برای برخی از مشتریان هاوال H2 با موعد مهر ماه را آغاز کرده است ،برخی دیگر از مشتریان در ادامه اعتراض های خود دست به تحصن شبانه در مقابل دفتر مرکزی این شرکت زده اند.

یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-گروه بهمن پس از مدتها کش و قوس ظاهرا قصد دارد تعداد نامشخص است هاوال H2 را به مشتریان خود که مدتهاست دست به اعتراض زده را تحویل نماید چرا برای برخی از خریداران این خودرو با موعد مهر ماه 97  دعوتنامه تکمیل وجه را ارسال نموده است. نکته ای که قابل توجه مشخص شدن قیمت هاوال H2 در مهر ماه سال جاری است.گروه بهمن این خودرو برای مشتریان خود 123 میلیون 400 هزار تومان قیمت گذاری کرده که سود مشارکت و تاخیر از آن کسر خواهد شد.

 

دعوتنامه تکمیل وجه هاوال H2

 

البته الباقی مشتریان که موعد تحویل خودرویشان مهر ماه بوده است نسبت به عدم رعایت اولیت بندی ارسال دعوتنامه اعتراض دارند و عقیده دارند که این دعوتنامه ها بر اساس اولیت بندی ثبت نام ارسال نشده و نهادهای نظارتی باید در این مقوله ورود نماید.البته نگرانی این افراد می تواند با توجه به تعداد کم هاوال های باقی مانده منطقی باشد چرا که بر اساس گزارش های ارائه شده توسط مقامات گروه بهمن تنها حدود 400 دستگاه هاوال H2 باقی مانده که با تکمیل قطعات باقی مانده به مشتریان تحویل داده خواهد شد و مابقی خریداران که تعدادشان کم هم نیست باید نسبت به تغییر خودروی خود به یکی از محصولات گروه بهمن اقدام نمایند.

تجمع معترضین هاوال H2

اما خریداران با توجه به تصاویر انبار های این شرکت وهمچنین آمار کدال کاملا اطمنیان دارند که تعداد هاوال های موجود بیشتر از آمار ارائه شده توسط گروه بهمن است . همچنین مشتریان معترض می گویند با توجه به موجود بودن مزدا 3 طبق آمار کدال ،اگر قرار به تعویض خودروی خریداری شده باشد ،گروه بهمن باید این سدان ژاپنی را بعنوان جایگزین به مشتریان تحویل دهد.

در هر صورت مشخص است که داستان گروه بهمن و مشتریانش در حال تبدیل شدن به یک مشکل اساسی است چرا که شرکت های دیگر به هر طریقی در حال راضی کردن مشتریان معترض خود هستند اما گروه بهمن همچنان بر روی مواضع خود پایفشاری کرده  و قصد کوتاه آمدن ندارد.

برچسب ها:

اعتراض خودرویی
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب