icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو از امروز رسما شماره گذاری کوپا T210 توسط شهر خودرو استارت خورد

از امروز رسما شماره گذاری کوپا T210 توسط شهر خودرو استارت خورد

امروز مالکان خودروی کوپا T210 که خودروهای خود را تحویل گرفته بودند بنا بر اعلام شهر خودرو همراه با خودرو های  خود برای انجام مراحل اداری شماره گذاری به محل دفتر مرکزی شهر خودرو مراجعه کرده بود.

چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

شماره گذاری کوپا T210

پردیس خودرو-ریگان موتور از مدتها پیش تولید خودروی کوپا T210 را بصورت رسمی آغاز و با توجه به پیش فروش های انجام شده تعدادی از خودروهای تولید شده را به متشریان تحویل داد اما بنا دستور پلیس راهور شماره گذاری خودروهای تحویل شده متوقف گردید تا مالکان علی رغم تحویل ،چند ماهی را نتوانند سوار بر خودروی خود شوند. دلیل ارائه شده از سوی پلیس راهبر تولید خودروی کوپا در کارخانه استیجاری بود.اما ظاهر پس از چندین ماه مشکل شماره گذاری کوپا T210 برطرف شده و این شرکت طی تماس تلفنی با مالکان درخواست نموده است خودروی خود را جهت انجام مراحل شماره گذاری و بازدید پلیس راهور به محل پارکینگ شهر خودرو بیاورند.

شماره گذاری کوپا T210

با توجه به این امر مالکان کوپا T210 که خودروی خود را دریافت کرده اند می توانند در روزهای آینده از خودروی خود استفاده نمایند.همچنین شهر خودرو طی روزهای آتی باقی مانده دعوتنامه های خودروهای پیش فروش شده را برای مشتریان ارسال خواهد کرد.

شماره گذاری کوپا T210

قابل ذکر است به محض شماره گذاری کوپا T210 ،قیمت این خودرو با بالای 400 میلیون تومان رسیده است.

بهتر است بخوانید:

کوپا T210 ،شاسی بلند ریگان موتور :مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب