icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو وضع قانون جدید برای بالا بردن استانداردهای فناوری در خودروهای الکتریکی

وضع قانون جدید برای بالا بردن استانداردهای فناوری در خودروهای الکتریکی

به گزارش پردیس خودرو : چین از 10 ژوئن حقوق مالکیت معنوی خودروهای الکتریکی را در شرکت­های سازنده خودرو برای سرعت بخشیدن و کمک به بهبود و توسعه در فناوری خودروهای الکتریکی ایجاد کرد.

شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

جایگاه مرکزی چین، یک مجتمع بزرگ در منطقه مرکزی تجاری پکن که به تازگی به شارژ وسایل نقلیه جدید انرژی مجهز شد.

به گزارش پردیس خودرو : چین از 10 ژوئن حقوق مالکیت معنوی خودروهای الکتریکی را در شرکت­های سازنده خودرو برای سرعت بخشیدن و کمک به بهبود و توسعه در فناوری خودروهای الکتریکی ایجاد کرد.

طبق قوانین و استراتژی­های جدید برای خودروهای ساخت چین در سال 2025 که توسط وزارت صنایع و فناوری اطلاعات در ماه گذشته منتشر شد، تولید کنندگان خودروهای الکترونیکی و پلاگین هیبرید الکترونیکی مسافری باید در چین ثبت شوند.

در آستانه­ ی ورود به بخش تازه تأسیس این فناوری، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی و وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT)، مقررات جدیدی برای سازندگان خودروهای تمام الکتریکی، در 4 ژوئن صادر کرد.

طبق این مقررات شرکت­ها باید فناوری خود را در اصلاح سیستم­های کنترل وسایل نقلیه، قدرت باتری و ساخت­وساز خودرو به شکل سبک بکار ببرند.

آن­ها هم­چنین باید تحقیقات بیش­تری در طرح و توسعه مفهوم خودرو، سیستم­ها و ساختار مهندسی، تست و نهایی­ سازی مدل­های خودرو انجام دهند.

استانداردهای ایمنی و تست­های اطمینان برای تولیدکنندگان خودروهای تمام برقی و پلاگین هیبرید الکتریکی مسافری، باید اولویت خود را بر مبنای حفظ جان مردم در تصادفات یا برق گرفتگی قرار دهند. خودروها باید توانایی­های خود را در قدرت، ایمنی و بهره­وری حتی پس از 300 هزار کیلومتر رانندگی نشان دهند. این خودروها باید سرعت خود را با باتری پر به بیش­تر از 100 کیلومتر در ساعت برسانند.

خودروهای تمام برقی با اندازه کوچک، دوصندلی و سرعت پایین (حداکثر سرعت در این خودروها پایین است)، در بسیاری از شهرهای چین به خودروهایی محبوب تبدیل شده­ اند. در برخی مدل­ها میزان سرعت به 80 کیلومتر بر ساعت می­رسد، اما در بعضی دیگر نمی­توان بیش­تر از 60 کیلومتر بر ساعت سرعت گرفت. قیمت این مینی خودروهای الکتریکی ارزان­تر از 50 هزار یوان (8100 دلار) می­باشد.

بیش از 300 هزار مینی خودروی الکتریکی سال گذشته در چین (بیش از چهار برابر خودروهای جدید بزرگ­تر) فروخته شد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب