icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو استقبال گسترده برندهای خودرویی از نمایشگاه شیراز

استقبال گسترده برندهای خودروی از نمایشگاه شیراز

استقبال گسترده برندهای خودرویی از نمایشگاه شیراز

نمایگشاه خودروی شیراز از 27 لغایت 30 ام تیر ماه برگزار می شود و با توجه به تعدد شرکت کنندگان خودرویی ، این نمایشگاه از اهمیت خاصی برخودار می باشد.

دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

نمایشگاه خودروی شیراز از 27 لغایت 30 ام تیر ماه برگزار می شود و با توجه به تعدد شرکت کنندگان خودرویی ، این نمایشگاه از اهمیت خاصی برخودار می باشد.

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" نمایشگاه خودروی شیراز در حالی برگزار می گردد که برند های معتبری نظیر کرمان موتور قصد دارند که محصولات جدید خود را رونمایی کنند.همچنین طبق اخبار تایید نشده احتمال دارد که شرکت ماموت خودرو در خصوص خودروهای وارداتی فولکس واگن به ایران اخباری را منتشر کند.

نمایشگاه امسال در مقایسه با  سال گذشته از نظر تعداد و تنوع برندها ،رشدی بالغ بر 110 درصدی را تجربه کرده است و از نظر متراژ نیز شاهد رشد 90 درصدی بوده است.
گفتنی است بنابر اعلام برگزار کننده در شانزدهمین دوره نمایشگاه گروه بهمن، نیسان، آرین موتور، ایران خودر ، سایپا، کارمانیا،خودروسازی بم،کرمان موتور،نگین خودرو،آرین دیزل پایا، کاسپین ماشین خاورمیانه، مدیران خودرو،آسان کارپادرا، والی پور به عنوان نماینده ستاره ایران، آریا دیزل و گروه صنعتی ماموت حضور فعال خواهند داشت.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب