icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اطلاعیه مهم گروه صنعتی خودرو آذربایجان در خصوص عدم تحویل ام جی 360

اطلاعیه مهم گروه صنعتی خودرو آذربایجان در خصوص عدم تحویل ام جی 360

آذیکو یا همان گروه صنعتی خودروی آذربایجان از آذر ماه سال جاری  نتواسنته به تعهدات خودرو در خصوص  تحویل خودروهای ام جی 360 عمل نماید از همین رو اطلاعیه مهم را در این خصوص صادر نموده است.

یکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷ 5 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- آذیکو حدود 3 هفته پیش با انتشار تصاویری اعلام کرده بود که قطعات مورد نیاز تولید ام جی 360 از گمرک ترخیص شده و بزودی این شرکت به تعهدات خود عمل می نماید. اما در اطلاعیه جدید این شرکت اظهار شده که بدلیل عوامل مختلف از قبیل عدم تعهدات طرف خارجی ،تحریم های آمریکا ،مشکلات لجستیکی و غیره نمی تواند مطابق با وعده داده شده به تعهدات خود در خصوص تحویل به موقع عمل نماید. این شرکت همچنین به مشتریان خود زمان دقیقی برای رفع مشکل اعلام نکرده است . به بعبارتی آذیکو با این اطلاعیه آب پاکی را بر روی دست مشتریان خود ریخته و از آنها خواسته یا ملبغ پرداختی خود را مطابق با قرار داد تسویه نمایند و یا تا زمانی نا مشخص منتظر تحویل خودرو خود باشند.

اما جالب است بدانید که آذیکو در خرداد ماه سال جاری یعنی بعد اعلام تحریم های آمریکا اقدام به پیش فروش خودرو با قیمت قطعی نموده بود. در حقیقت این شرکت اصلا به تحولات داخلی و خارجی توجه نکرده و بدون در نظر گرفتن حقوق مشتریان اقدام به پیش فروش گسترده نمود تا امروز شاهد باشیم مشتریان این شرکت بدلیل افت ارزش پول خود و عدم دریافت خودرو دست به اعتراض جلوی دفتر مرکزی این شرکت بزنند.این در حالی  است که همان زمان مشخص بود شرکت های نظیر ام جی با بازار گسترده خود در سرتاسر جهان بزودی از ایران خواهند رفت.اما ظاهرا مدیران آذیکو به مانند برخی دیگر از خودورسازان از تشخیص این امر مشخص ناتوان بوده اند.

متن اطلاعیه آذیکو به شرح ذیل است:

اطلاعیه آذیکو عدم تحویل ام جی

برچسب ها:

اطلاعیه
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

رضا 1398/10/11
1:45:43

سلام . من از کارکنان شرکت صنعت خودرو آذربایجان هستم این شرکت دارای یک محوطه بزرگ و چندین انبار هست که سابقا شرکت رب سازی بوده ولی از ابتدای تولید خودرو ام جی به انبار قطعات ام جی تبدیل شد درسال ۱۳۹۸ با شروع گرانی ها شرکت صنعت خودرو پیش فروش خودروام جی را آغاز نمود و واردات انجام داد ولی آنها را تولید ننمود و ۲ بچ که شامل ۸۰ خودرو میشود را در انبارهای به ظاهر رب سازی جنب کارخانه پنهان نمود و در حال حاضر در دیماه نسبت به انتقال آنها به خط تولید و تولید آنها اقدام نموده تا با قیمتی ۴ برابری وارد بازار کند. در صورتی که در شرکت رب سازی شما هیچ دستگاهی برای تولید رب پیدا نخواهید کرد بجز چندین انبار نگهداری بدنه و قطعات خودرو اگر کسانی هستند که هنوز خودرو خود را تحویل نگرفته اند با شکایت و ورود به کارخانه در دیماه ۹۸ صاحب خودرو خود خواهند شد . لازم به ذکر است صاحب کارخانه آقای حسین نقدی میباشد و مدیر عامل کارخانه آقای ناصر نقدی . آقای حسین نقدی صاحب کارخانه با نفوذی که بر دستگاه قضاوت استان و همچنین دفتر امام جمعه تبریز دارند نسبت به این مجموعه کارها اقدام میکنند واز جیب مردم برای خود سرمایه میسازند که اساس کل کارخانه نیز چیزی جز این نیست .

رضا 1398/9/20
9:43:15

واقعا شرکت بد عهدی است و متاسفانه کسی به فریاد ما خریداران نمیرسد بعد از گذشت 18 ماه از ثبت نام و قرار داد تحویل 140 روزه ، امروز زنگ زدم میگن انصراف بدید و اگر تونستیم اصل پول رو 40 روزه عودت میدیم ، جناب رییسی ریاست محترم قوه قضاییه شما را به خدا سوگند میدیم فکری به حال ما بکنید هیچ نهاد و ارگانی به فریاد ما نمیرسد

علیرضا 1398/8/9
8:6:36

خیلی جالبه ما خرداد 97 ثبت نام کردیم ، 50 تومن هم همون موقع دادیم که شرکت تبدیل به دلار با نرخ اون موقع کرده و ارز دولتی 4200 تومنی خودش رو هم بابت ثبت نام های ما از دولت گرفته بنابراین به خاطر ثبت نام ما پول خوبی بدست آورده حالا اومده به ما میگه بیایید انصراف بدین پولتونو پس بگیرین . من نمیدونم اینا مارو چی فرض کردن .

شاهین 1398/8/1
10:55:29

باید بگم که کلا تولید ام جی 360تو کارخونه سایک موتور متوقف شده و تحریم فقط بهونه اس . اینها قراردادشون با سایک موتور 6000 خودرو بوده و 12000 خودرو ثبت نام کردن . ماسفانه کاری هم نمیشه کرد یکسال پول مردم و گرفتن دستشون و امروز و فردا در صورتی که میدونستن اصلا قطعه ای موجود نیست که بخوان ماشینی تحویل بدن

ستاری 1398/6/20
17:58:29

از شرکت بابت اینکه اگر خودرو در کار نبوده و به قول ایشان شرکت تحریم شده چرا در برج دو نودوهشت از چند درصد مشتریان تکمیل وجه کرده ما یک سال قبل تحریم شدیم ولی شرکت بعد از یک سال در واقع چهار ماه پیش تکمیل وجه کرده و کل پول را گرفته حال میفرماییند بیان پولتان را بگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخرین مطالب