icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعتراض مشتریان آسان موتور به دلیل عدم تحویل النترا

اعتراض مشتریان آسان موتور به دلیل عدم تحویل النترا

آسان موتور نماینده رسمی هیوندای در ایران نسبت به تحویل النترا های ثبت نامی خود تاخیر داشته و این امر موجب نارضایتی شدید مشتریان گردیده است.

یکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-بنا به گزارش های ارسالی از کاربران پردیس خودرو ،تعدادی از مشتریان شرکت آسان موتور بدلیل اعتراض به عدم تحویل خودروهای ثبت نام شده در جلوی دفتر این شرکت تجمع کرده و از مدیران ین شرکت ،دولت و قوه قضایی خواستار رسیدگی به حق و حقوق خود هستند. بنا بر ادعا مشتریان ،آسان موتور حدود 16 ماه پیش اقدام به ثبت نام و دریافت وجه در خصوص خودروی النترا نموده بود وطبق قرار داد باید در اردیبشهت ما سال جاری خودرو را به مشتریان تحویل می داد. اما نکته جالب اینجاست که در برج 2 سال جاری نسبت به دعوتنامه تکمیل وجه اقدام نموده و پس از دریافت وجه خودرو را به مشتریان تحویل نداد.

تجمع اعتراضی به آسان موتور

عدم تحویل خودرو امروزه بدلایل مختلف که اغلب از حیطه اختیارات شرکت ها خارج بوده به امری عادی تبدیل شده اما سئوال عمده این است که چرا شرکت بزرگی مانند آسان موتور دعوتنامه تکمیل وجه را به متشریان خود داده در صورتی که از تحویل خودرو ها اطمنیان نداشته است.این مهم جای تعمق دارد و باعث ناراحتی پیش از پیش مشتریان این شرکت شده است.

امیدوار هستیم این شرکت بتواند به گونه ای مشکل مشتریان خود را بطرف نماید تا این اشخصا که برخی سرمایه خود به امید سوار شدن بر یک خودرو روز دنیا به این شرکت سپرده اند ، متضرر نگردند.

تصاویر زیر بصورت اختصاص توسط کاربران پردیس خودرو تهیه شده است.

برچسب ها:

تحویل خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب