icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعلام شرایط فروش اقساطی ام وی ام 315 پلاس و دیگر محصولات امی وی ام

اعلام شرایط فروش اقساطی ام وی ام 315 پلاس و دیگر محصولات امی وی ام

مدیران خودرو در جدیدترین ابلاغیه خود شرایط فروش اقساطی ام وی ام 315 پلاس و محصولات دیگر این نشان چینی را اعلام کرده است.

پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-برای خرید ام وی ام 315 پلاس و هفت محصول دیگر مدیران خودرو به روش اعتباری، می‌توانید نیمی از مبلغ بهای خودرو یا کمتر از آن را به عنوان پیش پرداخت ارائه نموده و سایر مبلغ را در اقساط 12 الی 60 ماهه بازپرداخت نمایند.

در شرایط فروش مدیران خودرو، دو محصول ام وی ام 315 پلاس و ام وی ام X33S AT Sport خودروهای جدید این شرکت هستند که در طی چندماه اخیر به بازار عرضه شده‌اند و حال مشتریان قادر به خرید این خودروها هستند. دیگر محصول جدید مدیران خودرو یعنی ام وی ام X55‌ نیز در این شرایط حضور دارد.

دیگر محصولات پرفروش مدیران خودرو نیز در این لیست حضور دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ام وی ام X22 اشاره کرد. مشتری با استفاده از این شرایط قادر است تا نسبت به خرید ام وی ام X22 به صورت اعتباری و در دو تیپ دنده‌ای و یک تیپ اتوماتیک اقدام کنند.

 

جزئیات شرایط فروش ام وی ام

 

تمامی خودروهای حاضر در شرایط فروش ام وی ام با موعد 45 روز کاری قابل تحویل هستند و تمامی خودروها در مدل 99 تحویل مشتری می‌شوند. نرخ سود تسهیلات در نظر گرفته شده برای این شرایط 21 درصد و نرخ سود انصراف نیز 12 درصد اعلام شده است.

علاوه برآن لازم است تا مشتری یک فقره چک تضمین معادل 120 درصد اصل و فرع تسهیلات به مدیران خودرو ارائه کند. در ادامه می‌توانید شرایط فروش ام وی ام 315 پلاس و هفت محصول دیگر مدیران خودرو را ملاحظه نمائید:

 

شرایط فروش ام وی ام مرداد 99

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب