icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعلام قیمت سیتروئن C3،داد خریداران را در آورد

اعلام قیمت سیتروئن C3،داد خریداران را در آورد

روز گذشته گروه خودروسازی سایپا با ارسال دعوت نامه تکمیل وجه ،از قیمت سیتروئن C3 بصورت رسمی رونمایی کرد.

یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ 3 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-با توجه به دعوتنامه های ارسالی مشخص شد که این هاچ بک فرانسوی که نیامده رفت ،در دو تیپ با قیمت های 238 میلیون 450 هزار تومان و 214 میلیون 950 هزار تومان عرضه خواهد شد. این در حالی است که در زمان پیش فروش ،سایپا بصورت غیر رسمی از قمیتی در حدود 125 میلیون تومان خبر داده بود.

قیمت سیتروئن c3

همین افزایش قیمت حدود 100 درصدی باعث گردید که مشتریان سایپا-سیتروئن به خیل شاکیان از صنعت خودروسازی کشور بپیوندند و با برگزاری تحصن در مقابل سازمان حمایت از مصرف کنندگان ؛اعتراض خود را بدینوسیله به گوش مسئولین برسانند.

البته مشخصا افزایش قیمت نرخ ارز طی ما های اخیر در این افزایش قیمت بی تاثیر نیست اما اعتراض شاکیان به این است که سایپا پیش از آغاز تحریم و افزایش قیمت عرض کلیه قطعات 2000 نسخه پیش فروش شده را خریداری و وارد ایران کرده بود و حتی  در خرداد ماه تعداد زیادی از این هاچ بک فرانسوی را تولید نموده بود.از همین رو این افراد متعقد هستند که سایپا نباید این افزایش قیمت را برای خریداران لحاظ کند .

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

بابک 1397/9/26
9:43:20

نود درصد کسایی که این ماشین خریدن دلال هستن ، میخواستن بخرن و بفروشن با سود چند ده میلیونی ، الان میدونن احتمالا از سودشون کم شده ناراحت هستن

reza 1397/9/25
15:33:45

این اوج بی انصافی و روی هوا بودن رو می رسونه ایران خودرو همین پلت فرم رو به قیمت حدود ۱۲۰ واگذار کرده و حالا سایپا فقط به یه کم معطل کردن مردم داره دو برابر می فروشه در صورتی که خیلی ها از پیش بینی ها قیمت ۲۰۰۸ رو حتی بالاتر از c3 پیش بینی می کردند

گل و بلبل 1397/9/25
12:22:17

خدا لعنت کنه باعث و بانیشو

آخرین مطالب