icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ام جی 360 های آذیکو تحویل و به بازار رسید+قیمت

ام جی 360 های آذیکو تحویل و به بازار رسید+قیمت

مشاهده میدانی خبرنگار پردیس خودرو حاکی از آن است که شرکت آذیکو در نهایت و تحت شرایط خاص تعداد قابل توجهی از ام جی 360 را بدست مشتریان رسانده و حالا این خودرو محبوب چینی در بازار برچسب قیمت خورده است.

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-گروه صنعت خودروسازی آذربایجان مدتی پیش اعلام کرد قصد دارد بعد حدود 1.5 سال و نیم تاخیر تعداد 746 دستگاه ام جی 360 توربو را به مشتریان خود تحویل دهد.حالا مشاهدات میدانی ما نشان می دهد که این خودرو ها به دست مشتریان رسیده است. این در حالی است که شرکت آذیکو در طول این مدت از مشتریان خود در خواست کرده بود که بدلیل عدم توانایی در تولید بدلیل اعمال تحریم ها قادر به تحویل خودرو نیست و مشتریان برای انصراف و دریافت وجه خود اقدام نمایند. همین اطلاعیه باعث گردید که تعداد قابل توجهی از ثبت کنندگان از درخواست خرید خود انصراف دهند .

اخبار موجود نشان می دهد که تعداد دو هزار مشتری از خرید خود انصراف داده و تعداد 250 نفر برای احقاق حقوق خود به مراجه ذیصلاح شکایت کرده بودند. بر اساس این گزارش ها تعداد خودروهای تحویلی این روزها زیر نظر سازمان تعزیرات صورت گرفته تا این شائبه پیش آید که شرکت آذیکو به ناچار ملزم به تحویل خودرو به مشتریان خود گردید است . قابل ذکر است بیشتر مشتریان این شرکت خودروی ام جی 360 را با قیمت قطعی از آذیکو خریداری کرده بودند اما  تحقیقات نشان می دهد که بنا به حکم مراجه ذیصلاح در هنگام تحویل مبلغ 50 میلیون تومان دیگر از مشتریان دریافت شده است.

حال که این خودروی چینی با کیفیت به دست مشتریان رسیده است بسیار قصد فروش این خودرو در بازار نموده اند که همین امر موجب مشخص شدن قیمت ام 360 توربو و ام جی 360 دنده ای شده است. در ابتدای تحویل قیمت این خودرو در نسخه توربو اتومایتک 380 میلیون گزارش شده است اما با ادامه روند تحویل و افزایش عرضه قیمت نسخه توربو به 320 میلیون تومان کاهش یافت. همچنین نسخه تنفس طبیعی دنده ای با قیمت 220 میلیون تومان در بازار معامله می شود

قابل ذکر است تمام خودروهای تحویل با مدل 97 بوده اما گارانتی آنها از زمان تحویل محاسبه می گردد.در پایان باید اشاره کرده با توجه به قطع همکاری نشان تجاری ام جی با شرکت آذیکو ،این شرکت قصد دارد با نشان تجاری دیگری وارد بازار ایران شود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب