icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو انتشار تصاویر مخفی بی ام و سری 7 جدید 2016 با یک اتفاق ساده

انتشار تصاویر مخفی بی ام و سری 7 جدید 2016 با یک اتفاق ساده

مدیر وب سایت بی ام و در اتریش در یک سهل انگاری ساده و تنها 2 روز مانده به مراسم رونمایی رسمی این خودرو ،تصاویر و مشخصات این خودرو را منتشر کرد.

سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: مدیر وب سایت بی ام و در اتریش در یک سهل انگاری ساده و  تنها 2 روز مانده به مراسم رونمایی رسمی این خودرو ،تصاویر و مشخصات این خودرو را منتشر کرد.

 

 

 

تصاویر مخفی بی ام و سری 7 جدید 2016

 

به گزارش گروه خبر بین المل "پردیس خودرو" به لطف این سهل انگاری دوستدارن این خودرو فرصت پیدا کردن زودتر از موعد تصاویر این خودرو را مشاهده کنند.هر چند که کیفیت تصاویر منتشر شده پایین است ولی چیزی از هیجان دیدن تصاویر زودتر از موعد آن نمی کاهد.

بی ام و زمان عرضه سری 7 را اکتبر 2015 اعلام کرده است . این خودرو در اروپا با سه موتور مختلف ارائه می گردد. نخستین پیشرانه عرضه شده یک موتور شش سیلندر B58 جدید با ۳۲۶ اسب بخار در مدل  740 i می باشد. دو پیشرانه دیگر شامل  موتور V8 دو توربو با ۴۵۰ اسب بخار در مدل 750i xDriveو موتور شش سیلندر دیزلی جدید B57 با ۲۶۵ اسب بخار در 730d، می‌شود.

تصاویر مخفی بی ام و سری 7 جدید 2016

 

 تصاویر مخفی بی ام و سری 7 جدید 2016

کمپانی بی ام و برای این خودرو امکانات اختیاری از قبیل کیت M اسپورت، چراغ‌های جلو تطبیقی تمام LED، فرمان چندمنظوره و سرعت‌سنج دیجیتالی برای مشتریان ارائه داده است . شروع قیمت در اتریش از ۱۰۰٫۴۴۵ یورو (حدود ۱۱۲٫۱۲۲ دلار) برای 730d و ۱۰۷٬۶۹۰ یورو (۱۲۰٬۲۱۰ دلار) برای 740i خواهد بود.

تصاویر مخفی بی ام و سری 7 جدید 2016

 

تصاویر مخفی بی ام و سری 7 جدید 2016

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب