icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو انتشار تصویر از خودروی شاسی بلند فیات Toro

انتشار تصویر از خودروی شاسی بلند فیات Toro

تیم The Really Johnny که همیشه به ساخت تصاویر رندری اتومبیل های آینده می پردازند به تازگی تصویری رندری از مدل شاسی بلند فیات Toro را منتشر کرد.

سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: تیم The Really Johnny که همیشه به ساخت تصاویر رندری اتومبیل های آینده می پردازند به تازگی تصویری رندری از مدل شاسی بلند فیات Toro را منتشر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" خودروی هفت نفره Freemont فیات که براساس اتومبیل Journey دوج ساخته شد به مدت ۴ سال روانه بازار شد. حال به نظر می رسد کمپانی فیات کرایسلر قصد داشته در سال ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ جانشینی را برای آن عرضه کند. تنها راه حل ساخت خودرویی براساس اتومبیل وانت Toro بوده که ۴٫۹۱ متر طول داشته و از معماری ۴*۴ بهره می برد.باید خاطر نشان کرد که فیات Toro در کارخانه Pernambuco برزیل مونتاژ شده و در اواخر امسال نیز عرضه می شود. فیات برای این اتومبیل موتور ۱٫۸ لیتری ۱۶v E-Torq Flex و ۲٫۰ لیتری ۱۶v Multijet توربو دیزل در نظر گرفته که با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک همراهی می کنند.
اگر فیات قصد داشته باشد جانشینی Freemont را براساس Toro تولید کند، قطعا باید طول دو محور را طولانی تر کرده و قسمت بار را برداشته و کابینی اضافه نماید. تا آن زمانی که فیات بخواهد این شاسی بلند را معرفی کند قطعا وانت Toro بازار خوبی پیدا می کند.

 

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها:

شاسی بلندفیات
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب