icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو انتشار دوباره تصاویر جاسوسی کیا اسپورتیج جدید

انتشار دوباره تصاویر جاسوسی کیا اسپورتیج جدید

چندی قبل بود که تصاویر مخفیانه کیا اسپورتیج در حال تست جاده های برفی منتشر شده بود. اما این خودرو هنوز در حال تست جاده بوده و تصاویر مخفیانه آن مجددا منتشر شده است.

یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:چندی قبل بود که تصاویر مخفیانه کیا اسپورتیج در حال تست جاده های برفی منتشر شده بود. اما این خودرو هنوز در حال تست جاده بوده و تصاویر مخفیانه  آن مجددا منتشر شده است.

 

 

 

تصاویر جاسوسی اسپورتیج

 

به گزارش پایگاه خبریی "پردیس خودرو" این روزها خبرنگاران و عکاسان دست از سر اسپورتیچ 2016 برنداشته و هر جا که این خودرو در حال تست جاده ای باشد آنها هم حضور دارند. اینبار تصاویر گرفته شده حاکی  از حضور خودرو در کشور های اروپای بوده و تصایر منتشر شده جزییات بیشتری از این خودرو را مشخص کرده است . اسپورتیج نسل جدید از نظر ابعاد و کلیات طراحی تغییری نسبت به نسل قبلی نداشته است و بعضی از اجزای آن نظیر جلو پنجره ، چراغهای عقب و جلو و مجموعه سپر تغییراتی داشته است.احتمال می رود که در طراحی این خودرو از بسیاری از المان کیا KX3 الگو برداری شده است.از مشخصه های طراحی قابل رویت از روی پوشش استتار درب بلند عقب خودرو ،سقف شیب دار و جلو پنجره بزرگ می باشد.

تصاویر جاسوسی اسپورتیج

 

 

 

 

تصاویر جاسوسی اسپورتیج

درست مثل نسل‌های قبلی، مدل جدید هم از لحاظ مکانیکی مشابه هیوندای توسان طراحی شده است. موتور توربوی کوچک، گیربکس دو کلاچه و سیستم‌های الکترونیکی کمکی رانندگی ویژگی‌های هیوندای توسان ۲۰۱۶ است و انتظار داریم که این ویژگی‌ها را در اسپورتیج ۲۰۱۷ هم ببینیم.

 

تصاویر جاسوسی اسپورتیج

 

کیا اسپورتیج مدتهاست که در حل تست این خودرو بوده و خبری از رونمایی این خودرو نمی باشد. ولی انتظار می رود که سال آینده میلادی شاهد حضور این خودرو در بازار های چهانی باشیم.

 

تصاویر جاسوسی اسپورتیج

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب