icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اولین سری از فوتون ساوانا تحویل مشتریان شد

اولین سری از فوتون ساوانا تحویل مشتریان شد

عظیم خودرو پس از راه اندازی خط تولید فوتون ساونا ،اولین سری از این خودرو را در مراسمی در دفتر مرکزی خود به مشتریان  تحویل داد.

شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- عظیم خودرو سال گذشته و در نمایشگاه خودروی مشهد برای اولین بار از شاسی بلند قدرتمند فوتون ساوانا رونمایی کرد و طی یکسال اخیر موفق شده که خط تولید این خودرو را در بروجرد راه اندازی نماید. از همین رو مشتریانی که پیش از این به ثبت نام این خودرو اقدام نموده بوده اند می توانند بزودی منتظر دریافت محصولات خود باشند چرا که عظیم خودرو کلید اولین سری از ساوانا های تولید شده در داخل را به مشتریان تحویل داده تا به وعده های پیشن خود عمل نماید.

تحویل اولین فوتون ساوانا

این خودروساز جدید در حال حاضر با ظرفیت 2 هزار دستگاه در سال آغاز بکار کرده که قرار است در آینده نزدیک ظرفیت خود را به 50 هزار دستگاه برساند. قابل ذکر است عظیم خودرو در ماه های آینده خط تولید محصولات هنگ تنگ را نیز تکمیل خواهد کرد و بزودی شاهد حضور کراس اوور های جذاب این شرکت چینی در خیابان های خواهیم بود.

تحویل اولین فوتون ساوانا

بابک وطن خواه مدیر عامل صنایع تولید عظیم خودرو در حاشیه این مراسم گفت:عظیم خودرو در سال 1395 به منظور عرضه محصولات بروز دنیا در ایران ،شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو را تاسیس نمود و از آن زمان تاکنون قرار داهایی با سه خودروساز فوتون ،هنگ تنگ و ماهیندار منعقد کرده است . وی ادامه داد این شرکت با خرید کارخانه خودروسازی زاگرس در شهر بروجورد در فاز اول موفق به تولید فوتون ساوانا گردید و قرار است از اواخر  آذر ماه نیز خط تولید هنگ تنگ آغاز به فعالیت کند. وی تاکید کرد که این خط تولید در حال حاضر در مرحله نصب تجهیزات جوش خط تولید بدنه خودرو است .

تحویل اولین فوتون ساوانا

وطن خواه در خصوص فوتون ساوانا گفت:این خودرو تنها شاسی بلند چهار چرخ متحرک شاسی روی فریم است که از قابلیت های آفرود و بیراهه نوردی منحصر بفردی بهره می برد .

تحویل اولین فوتون ساوانا

مدیر عامل گروه صنایع خودروسازی عظیم خودرو در خصوص برند ماهیندار گفت:در حال حاضر در پی دریافت استاندارد 85 گانه برای محصولات این شرکت هندی هستیم و درنظر داریم  سال آینده دو خودروی  ماهیندار XUV500 و پیکاپ ماهیندار در خط تولید خود داشته باشیم.

تحویل اولین فوتون ساوانا

قیمت فوتون ساوانا

با توجه به تحویل اولین سری از شاسی بلند ساوانا قیمت این خودرو بصورت رسمی از سوی عظیم خودرو اعلام شد. طبق اعلام این شرکت شاسی بلند ساوانا با قیمت 374 میلیون تومان بدست مشتریان خواهد رسید که البته برای مشتریانی که در مرحله اول اقدام به ثبت نام این خودرو نموده اند تخفیف 10 میلیون تومان بعلاوه تخفیف ما به التفاوت ارزی که حدود 26 میلیون تومان است ،در نظر گرفته شده است.در نتیجه این خودرو برای مشتریان خوش شانس که به این شرکت اعتماد نموده ا ند حدود 337 میلیون تومان  در خواهد آمد.

تحویل اولین فوتون ساوانا

در پایان باید ذکر کرد که عظیم خودرو پس از سالها تلاش توانست علی رغم سنگ اندازی های مداوم به جمع خودروسازان کشور وارد شود و قصد دارد با عرضه محصولات با کیفیت بصورت تولید در داخل در راستا بهبود فضای صنعت خودروی کشور اهتمام بورزد.

بهتر است بخوانید:

فوتون ساوانا،قسمت ،مشخصات فنی و هر انچه باید بدانید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب