icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ایران خودرو دیزل و هیوندای همکاری خود را از سر گرفتند

ایران خودرو دیزل و هیوندای همکاری خود را از سر گرفتند

شرکت ایران خودرو دیزل به عنوان اولین و قدیمی‌ترین همکار شرکت هیوندای در بخش خودروهای تجاری، تولید چندین محصول جدید با فناوری روز شرکت هیوندای را آغاز و آنها را به بازار ایران عرضه خواهد کرد.

سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل از انعقاد قرارداد همکاری با شرکت هیوندای و آغاز مجدد همکاری با این شرکت خبر داد. قرارداد آغاز مجدد همکاری میان دو شرکت در جریان دیدار علیرضا ساجی مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل با ادوارد لی قائم‌مقام ارشد مدیرعامل در بخش خودروهای تجاری شرکت هیوندای، به امضا رسید.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس این قرارداد شرکت ایران خودرو دیزل به عنوان اولین و قدیمی‌ترین همکار شرکت هیوندای در بخش خودروهای تجاری، تولید چندین محصول جدید با فناوری روز شرکت هیوندای را آغاز و آنها را به بازار ایران عرضه خواهد کرد.

وی تاکید کرد: چشم‌انداز روشنی از توسعه همکاری‌ها میان دو شرکت در دور جدید همکاری‌های فیمابین وجود دارد و مدیران شرکت هیوندای در مذاکرات فیمابین از آمادگی کامل خود در این زمینه خبر دادند.

طبق اعلام ایران خودرو، ساجی ادامه داد: شرکت ایران خودرو دیزل همچون گذشته، توسعه و همکاری با خودروسازان معتبر جهانی را برای افزایش تنوع سبد محصولات در دستور کار خود قرار داده و آغاز مجدد همکاری با شرکت هیوندای از جمله اقدامات انجام گرفته در این خصوص است.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد همکاری با شرکت هیوندای در خصوص تولید انواع اتوبوس درون شهری و برون شهری و همچنین مینی بوس و کامیونت است.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب