icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو با کانسپت پژو EXALT در نمایشگاه خودروی تهران آشنا شوید+فیلم

با کانسپت پژو EXALT در نمایشگاه خودروی تهران آشنا شوید+فیلم

ایکاپ در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی تهران 96 در اقدامی قابل تحسین خودروی کانسپت پژو EXALT را به نمایش گذاشت.

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"این برای اولین بار است که در ایران و در یک نمایشگاه ،خودرویی واقعا کانسپت به نمایش گذاشته می شود. پژو کانسپت EXALT برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن چین  در سال 2014 رونمایی شد.مهمترین ویژگی این کانسپت طراحی فوق تهاجمی و جسورانه آن می باشد که توسط تیم طراحی ژان پیر پلوی (مدیر طراحی گروه پی‌اس‌ای) و ژیل ویدال (مدیر سبک طراحی پژو) توسعه یافته است.در حقیقت این خودرو پایه و اساس زبان طراحی پژو را نمایان می کند چرا که بیشتر محصولات پژو نظیر 2008 ،3008 و 508 دقیقا بر پایه همین زبان طراحی شکل گرفته اند.

کابین پژو کانسپت EXLAT بیشتر از موراد باز یافتی نظیر روزنامه باطله،چرم های قدیمی و غیره ساخته و پرداخته شده که در نوع خود بی نظیر است.

و اما پیشرانه فنی این خودرو که از نکات حائز اهمیت شمرده می شود با نام HYbrid4  به ثبت رسیده است. HYbrid4 شامل دو موتور بنزینی و برقی می باشد که هر کدام بصورت مجزا بر روی محور های عقب و جلوی این کانسپت قرار گرفته اند . موتور بنزینی که در محور جلو قرار دارد به تنهایی 240 اسب بخار تولید می کند که این عدد با توجه به موتور الکتریکی محور عقب به 340 اسب بخار خواهد رسید .این قدرت عظیم توسط جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک  ساخته شده توسط شرکت معتبر آیسین ژاپن به چرخهای منتقل می گردد.

با توجه به اینکه سالها از رونمایی این خودرو می گذرد پروژه تجاری شدن پژو EXALT تقزیبا منتفی شده و هدف این کمپانی فرانسوی از تولید این کانسپت در سال 2014 نمایش زبان طراحی جدید پژو بود که امروز در بسیاری از محصولات پژو دیده می شود.

در ادامه توجه شما را به مشاهده گزارش معرفی این خودرو در نمایشگاه تهران جلب می کنیم.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب