icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو باید از برند پژو در ایران حفاظت کنیم

وزیر صنعت در دیدار با مقام فرانسوی

باید از برند پژو در ایران حفاظت کنیم

وزیرصنعت با اعلام حمایت صد در صدی از برندهایی مثل پژو گفت: سنگفرش خیابانهای ایران الماس است مشروط به اینکه با هم سرمایه گذاری مشترک داشته باشیم.

سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- محمد شريعتمداري وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت در دیدار با دبیر دولت فرانسه در امور اتحادیه اروپا و هیات همراه گفته است: باید از برند پژو در ایران حفاظت کنیم چرا که این برند با ایرانیان عجین شده و نباید دچارافول شود.

وی با اشاره به همکاریها ی خودرویی دو کشور ایران و فرانسه افزود : ارتقای نام پژو  و برند رنو تنها در سایه سرمایه  گذاری مشترک و همکاریهای تکنولوئژیک و تنظیم قرارداد مناسب برای نو کردن پلت فرم امکان پذیر است.
شریعمتداری تصریح کرد : حوزه R&D در خودروسازی دو کشورباید بیش از قبل جدی گرفته شود  و عبوراز دیوارموانع تعرفه ای و غیر تعرفه ای  در سایه سرمایه گذاری مشترک  بسیار سهل و آسان است وبازار ایران در اختیار شرکتهایی است که در سرمایه گذاری با ما همراه هستند.
وی با اعلام حمایت صد در صدی از برندهایی مثل پژو گفت: سنگفرش خیابانهای ایران الماس است مشروط به اینکه با هم سرمایه گذاری مشترک داشته باشیم.
وی همکاری رنو سیتروئن برای راه اندازی مدلهای جدید خودرو در ایران و صادرات مشترک را نمونه های خوب همکار دو کشور برشمرد و افزود : خرید هواپیما از شرکتها ی فرانسوی و مشارکت شرکت فرانسوی در توسعه فرودگاههای مشهد و اصفهان از نمونه های روابط است.
شریتعمداری تصریح کرد : با توجه به همکاریهایی که کشور ما یکسال گذشته با FATF  داشته و پاسخ های آنها در ارائه  اطلاعات مورد نیاز،  انتظارخروج کامل ایران از لیست کشورهایی که دچارمحدودیت هستند را داریم که امیدواریم فرانسه حمایت کند.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب