icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بایک D20 در اردیبهشت وارد بازار ایران خواهد شد+فیلم کامل مصاحبه

بایک D20 در اردیبهشت وارد بازار ایران خواهد شد+فیلم کامل مصاحبه

در حاشیه نمایشگاه خودروی اصفهان فرصتی دست داد تا با کارشناس فروش برند بایک مجموعه سلامتیان ، در خصوص روند تولید محصولات بایک ،شرایط فروش و برنامه های آتی این شرکت مصاحبه ای جامع داشته باشیم.

شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-در سالهای گذشته محصولات بایک ابتدا با شرکت دیار خودرو وارد بازار ایران شد اما به دلایل مختلف این شرکت از عرضه ادامه دارد خودروهای این برند بازماند. اما در سال 1396 شرکت بایک در نمایشگاه خودروی تهران 96 واقع در شهر آفتاب طیف وسیعی از محصولات این برند شامل چندین سواری و شاسی بلند را به نمایش گذاشت تا نشان دهد عزم خود را برای ورود به ایران جزم نموده است.

بایک X25

در غرفه این شرکت حضور هاچ بک X25 هم از نظر تعداد و هم از نظر تنوع رنگ بیش از خودروهای دیگر احساس می گردید از همین رو مشخص بود که اولین محصول بایک برای بازار ایران X25 خواهد بود. اما در طول سال گذشته خبری دیگری از این شرکت منتشر نشد تا چندی پیش خبر تولید بایک X25  بصورت نه چندان رسمی توسط ما در پردیس خودرو منتشر و چندی بعد محصولات این شرکت بطور نا محسوس وارد بازار شد.

بایک X25

همچنین این شرکت تا به امروز در هیچ یک از نمایشگاه خودروی ایران حضور نیافت تا نهایتا در نمایشگاه خودرو اصفهان 97 دوباره شاهد حضور بایک X25 با یکی از نمایندگی فروش این برند با نام  سلامتیان بودیم.همین امر ما را واداشت تا با کارشناس فروش این مجموعه مصاحبه ای در خصوص کلیه برنامه های برند بایک در ایران داشته باشیم.

آقای خشایار بید مشکی در خصوص دلیل عدم عرضه رسمی و فروش این خودرو در بازار گفت: کمپانی بایک با تاسیس شرکتی با نام ایرانیان بایک بین الملل خود راسا اقدام به سرمایه گذاری جهت تولید محصولات بایک در ایران نموده است ،از همین رو و بدلیل خروج آمریکا از برجام تمایلی ندارد که اخبار این شرکت در صدر رسانه های قرار بگیرد و ترجیح مدیران این شرکت مبنی بر فعالیت بصورت چراغ خاموش است .

بایک X25

وی در خصوص قیمت بایک X25 گفت:این خودرو در دو نسخه دستی و اتوماتیک عرضه می گردد که نسخه دستی آن با قیمت 115 میلیون تومان و نسخه اتوماتیک با قیمت 135 میلیون تومان عرضه می گردد که به مناسبت نمایشگاه خودروی اصفهان به خریداران 10 میلیون تخفیف تعلق می گیرد. همچنین تحویل خودروها بصورت  فوری خواهد بود.

بایک D20

آقای بید مشکی در خصوص برنامه های آتی بایک در ایران گفت:با توجه به اتمام مقدمات کار ،تولید محصول جدید این شرکت با نام بایک D20 در ایران آغاز شده و به احتمال فراوان این خودرو در نسخه هاچ بک خود از اردیبشهت سال 98 وارد بازار خواهد شد. وی در خصوص قیمت این خودرو گفت :اگر نرخ ارز تغییر قابل توجهی نداشته باشد بایک D20 با قیمتی زیر 100 میلیون تومان بفروش خواهد رسید.

اگر علاقمند به خرید محصولات بایک هستید پیشنهاد می کنیم که در ادامه، نسخه کامل مصاحبه اختصاصی پردیس خودرو را مشاهده نمایید چرا که کارشنان فروش این مجموعه به نکاتی مهمی اشاره نموده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب