icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بخشی از واردات خودرو به کشور آزادسازی می شود

بخشی از واردات خودرو به کشور آزادسازی می شود

مشاور معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با هدف جلوگیری از افزایش و رشد قیمت، بخشی از واردات خودرو به کشور آزادسازی می شود.

دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-ایرج موفق روز دوشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:آزادسازی بخشی از واردات خودرو به کشور با تعرفه پایین یکی از سیاست های وزارتخانه در سال 98 است که هم اکنون در مرحله رایزنی با سازمان گمرک و طرح در هیات دولت قرار دارد.

این مسئول با اشاره به اهداف این سیاست، اضافه کرد: جلوگیری از افزایش و رشد قیمت خودروهای داخلی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان از جمله اهداف این طرح است.
موفق در بخش دیگری از سخنان خود گفت:تا پایان سال 97 ، 85 هزار واحد تولیدی جواز بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده اند که نشان دهنده فعالیت های اقتصادی و صنعتی در کشور علیرغم تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان است.
امروز با حضور جمعی از مسئولان سعید نبیل به عنوان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معرفی شد و از زحمات علی پرزحمت در این سمت تجلیل به عمل آمد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

رحمن 1397/12/28
5:49:11

با تشکر از اقدام وزارت صمت آزادسازی واردات وبرداشتن تعرفه های گمرگی کل کالاها وهمچنین جلوگیری از صادرات وایجاد تعرفه صادرات می تواند بسرعت باعث ارزانی وافزایش ارزش پول ملی شود

آخرین مطالب