icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بررسی وضعیت قیمت دامای X7 در بازار

بررسی وضعیت قیمت دامای X7 در بازار

جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

اواخر سال گذشته شرکتی با نام یاران خودروی اروند  محصولات دامای را برای بازار ایران معرفی کرد.این شرکت کراس اوورهای  دامای X7 و دامای X5  را در این مراسم معرفی نمود و بلافاصله پیش فروش این دو خودروی چینی را آغاز کرد. طبق اظهارات مدیران این شرکت قرار بود که پارت اول خودروهای تحویلی به مشتریان از نسخه های وارداتی باشد و سپس در آینده نامشخص خط تولید محصولات دامای در ایران راه اندازی شود. عبدالجلیل بچاری مدیر عامل شرکت یاران خودروی اروند در باره اجرایی کردن فاز تولید عنوان نمود ه بود که زمینی به مساحت بیش از 70 هکتار در بندر خرمشهر با هدف تسهیل فرایند صادرات و نیز اخذ نمایندگی از این شرکت در تعدادی از کشورهای منطقه در نظر گرفته شده است.

دامای X7

اما چند ماه پس از این مراسم، واردات خودرو ممنوع شده و این شرکت تنها توانست تعداد معدودی از کراس اوور بزرگتر X7  را بدست مشتریان برساند.همین امر موجب گردید که از آن زمان تاکنون فعالیت های این شرکت کاهش یابد و عملا دیگر خبری  از یاران خودرو به بیرون درز نکرده است . حالا هم که حدود یکسال از معرفی محصولات دامای گذشته نه خبری از خط تولید این شرکت به گوش می رسد نه خبری از اعلام پیش فروش جدید. البته در وب سایت رسمی شرکت یاران خودرو اروند  از مدتها پیش جمله "شرایط فروش بزودی اعلام خواهد شد" به چشم می خورد از این رو به نظر می رسد این شرکت در سکوت خبری در حال فعال کردن خطوط تولید خود واقع در خرمشهر می باشد.

دامای X7

به هر صورت در حال حاضر تعدادی از محصولات این شرکت در بازار با قیمت های نجومی خرید و فروش می شود بطوریکه دامای X7 با قیمت 400 الی 420 میلیون تومان از سوی مالکان برای فروش گذاشته شده است. البته به نظر می رسد این قیمت ها برای این خودرو چندان هم نجومی نه باشد چرا که چری تیگو 7 بعنوان رقیب دامای X7  با قیمت نزدیک به 380 میلیون تومان از سوی مدیران خودرو عرضه می گردد. از همین رو دامای X7  با  توجه به امکانات و ظاهر جذاب ترش می تواند با قیمت بالاتری در بازار کم رقابت ایران بفروش برسد.

دامای X7

قابل ذکر است در صورتی که قصد خرید این خودرو را دارید باید توجه شرکت یاران خودروی اروند شرکتی جوان است و تعداد نمایندگی های آن بسیار کم بوده و به دو نمایندگی در تهران و دو نمایندگی در خوزستان محدود می شود. از همین در صورت نیاز به خدمات پس از فروش کار بسیار سختی برای دسترسی به نمایندگی های این شرکت خواهید داشت. بحث قطعات یدکی و غیره هم یکی دیگر از معظلات خودوریی است که شاید 100 عدد از آن هم وارد ایران نشده باشد. از این رو اگر به محصولات دامای چین علاقمند هستید بهتر است تا راه اندازی احتمالی خط تولید آن صبر نمایید.

بهتر است بخوانید:

دامای X7،قیمت مشخصات فنی و هر آنچه باید بدانید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب