icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بعد از گذشت یکسال هنوز خودرو اسپرتیج تحویل مشتری نشده است

صدای مشتریان اطلس خودرو درآمد

بعد از گذشت یکسال هنوز خودرو اسپرتیج تحویل مشتری نشده است

خبرها حاکی از آن است که برخی از مشتریان شرکت اطلس خودرو که خودرو اسپرتیج خریداری کرده اند نه تنها تاکنون بعد از گذشت یکسال خودروهای خود را تحویل نگرفته اند بلکه شرکت مذکور قیمت را افزایش داده است. 

شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ 1 comments

متن کامل خبر :

شاکیان اطلس خودرو

پردیس خودرو- شرکت اطلس خودرو یکسال پیش بدون مجوز پیش فروش اقدام به ثبت نام خودروی اسپورتیج کرده و شش ماه پیش هم با ارسال دعوتنامه مابقی قیمت خودرو را با قیمت روز دریافت کرده اما تاکنون علیرغم دریافت ۱۹۰ میلیون ماشین را تحویل نداده و قصد دریافت مبلغ دیگری به قیمت جدید دارد. همین مسئله منجر به اعتراض مشتریان این شرکت شده است. خبرها حاکی از آن است مشتریان چندین بار به دنبال تجمع در مقابل این شرکت نموده اند ولی تاکنون این اتفاق صورت نگرفته است. 

یکی از اصلی ترین مشکلات شرکت های واردکننده در بازار اقدامات سلیقه ای و غیرکارشناسی دولت در بازار است که یکی از پیامدهای آن افزایش قیمت خودروهای وارداتی است.

انتهای خبر

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

مسعود 1396/11/8
21:8:47

باسلام، مقصراصلی دروهله اول شرکت اطلس خودرواست به دلیل اینکه طبق قراردادنامه منعقده با مشتریانی که از اواسط بهمن ماه 95 اسپورتیج2017 ثبت نام کرده اند موعدتحویل خودرو 90 روزکاری متعهدبه تحویل خودرو شده اند، بناابراین زمان تحویل خودروبایک محاسبه ساده اواسط خردادماه 96 است. اولین تخلف واگذارنکردن خودرو به مشتریان (که هنوزسایت ثبت سفارش بسته نشده بود) دراین تاریخ بود. اماپس از گذشت بیش از یک ماه درمورخ 25 تیرماه دعوت نامه تکمیل وجه اطلس خودرو جهت تحویل بامهلت 15 روزبه مشتریان اعلام شد.(تقریبادرزمان بسته شدن سایت ثبت سفارش) این هم ثخلف دوم ،که یا شرکت علم به این قضیه داشت که دراین صورت جرمی مضاعف است؟!!! واگرمطلع نبود با چه مجوزی اقدام به صدور دعوتنامه و تکمیل وجه از مشتریان نمود؟!!! حال علیرغم همه این تخلف ها ، براساس مفاد صریح قرارداد درصورتیکه مشتری مبلغ تکمیل وجه را طبق زمان تعیین شده نپردازد نه تنها خودرویی تحویل نمی شود بلکه اصل 100 میلیون پرداخت اولیه بدون سود 18 درصد پس از چند ماه مسترد خواهد شد . اکنون با گذشت 6 ماه ازتاریخ تکمیل وجه (بیش از 190 میلیون تومان) انتظاراین است برای یکبار در جهت مشتری مداری هم که شده ، ضرر بیزینشان که ناشی از سوء تدبیر و ... است بپذیرند . اما درصورت سماجت شرکت اطلس خودرو بر تعدی حقوق مشتریان ، راههای احقاق جق ، اولین گام اتحاد از طریق مذکرات تلفنی وحضوری وتجمع مقابل فروشگاه مرکزی اطلس خودرو (واقع درپارک وی ) که جنب صدا و سیما است به منظور رسانه ای کر دن موضوع . وهمچنین کامنت گذاشتن در سایت سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده که هیچگاه در چنین مسائلی دخالت نمی‌کنند و موجب تضییع حقوق مصرف‌کنندگان شده‌اند. به قول محمد علی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس سکوت نهادهای نظارتی دولت و قوه‌قضاییه به چه معناست؟!!! سکوت دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، استاندارد، سازمان بازرسی و ... در برخورد با تعرفه‌های بالای ورود خودرو و جلوگیری از رقابت‌پذیری در صنعت خودرو و تضییع حقوق مصرف‌کنندگان جای سوال دارد؟!!! ودرآخر درصورت عدم نتیجه، پیگیری قضایی به طور جمعی .

آخرین مطالب