icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بلاخره قیمت پژو 2008 بصورت رسمی مشخص شد

بلاخره قیمت پژو 2008 بصورت رسمی مشخص شد

ایران خودرو در حواله های ارسالی برای خریداران پژو 2008 قیمت این خودرو را عنوان کرده است.

جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" قیمت پژو 2008 از قبیل مسائلی بود که از ابتدای ورود و تولید این خودرو در هاله ای از ابهام قرار داشت و ایران خودرو به عناوین مختلف از ارائه قیمت این خودرو طفره می رفت. شورای رقابت که در همان ابتدا آب پاکی را بر روی دست مردم ریخت و عنوان داشت بدلیل رقابت در این سگمنت به  قیمت پژو 20089 ورود نخواهد کرد. از همین رو ایران خودرو بدون داشتن نگرانی از فشارهای احتمالی شورای رقابت، قیمت گذاری این محصول جدید بازار را در دستان خود گرفت . دولت هم که حامی اصلی قرار داد ایران خودرو و پژو بود، با ترفندی خاص جلوی واردات خودرو را گرفت تا قیمت محصولات رقیب این خودرو با واکنش های بازار به توقف ثبتارش بالا برود تا ایران خودرو بتواند با قیمت بالاتر و البته رقابتی تر از محصولات وارداتی که حالا قیمتشان بالا رفته ،این خودرو را به بازار عرضه نمایند.

قیمت جدید پژو 2008 که در دعوتنامه‌های این محصول ذکر شده بصورت پایه 103.994.000 تومان می باشد که به خریداران مرحله اول 5 تومان تخفیف داده خواهد شد و در ضمن سود مشارکت 15 درصد نیز به پیش پرداخت 60 میلیونی این خودرو اضافه خواهد شد. با احتساب موارد ذکر شده قیمت تمام شده پژو 2008 برای خریداران مرحله اول حدود 97 میلیون تومان خواهد بود و به احتمال فراوان قیمت این خودرو در بازار با اختلافی حدود 10 الی 15 میلیون نسبت به بازار ثبت خواهد شد.

این قیمت در حالی است که مسئولان ایران خودرو به عنواین مختلف عنوان داشته بودند  که این خودرو با قیمتی کمتر از 100 میلیون روانه بازار خواهد شد.

 

بهتر است بخوانید:

 

بررسی مشخصات فنی پژو 2008 , جذاب ترین محصول پژو !

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب