icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بناینگذار فقید شرکت آمیکو در گذشت

بناینگذار فقید شرکت آمیکو در گذشت

امروز خبر درگذشت مرد صنعت خودرو کشور در پی یک حادثه رانندگی شوک بزرگی بر پیکره  فعالان این صنعت بود.

شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-تقی تقی زاده بنیانگذار شرکت آمیکو تولید کننده محصولات کار و تجاری در پی یک حادثه رانندگی جان خود را از دست داد. وی بیشتر سالهای عمر خود را برای رشد و تعالی صنعت خودرو کشور گذارند و در بسیاری از برند های معتبر جهان در پی تجربه اندوزی بود. وی در این مدت برای بومی سازی و ارتقاء کیفیت محصولات شرکت تابع خود تلاش زیادی کرد و نتیجه آن را می توان در تولیدات این شرکت به وضوح دید.

از بارزترین ویژگی های تولیدات شرکت آمیکو عرضه محصولات متنوع با برند آمیکو بطوریکه این شرکت هیچگاه خودرویی را با نامی به غیر از برند آمیکو عرضه نکرد. وی علاوه بر اینکه مدیری کارآمد شرکت آمیکو بود در بسیاری از کشور های جهان فردی شناخته شده بود. همچنین وی فردی فنی و کاربلد بود که هم امر باعث بالا رفتن کیفیت محصولات آمیکو گردید.ایشان در روزهای پایانی عمر پر بار خود مقدمات حضور برخی از محصولات در کشور های اروپایی را فراهم آورده بود.

پردیس خودرو بدینوسیله مصیبت وارده را به  خانواده محترم ایشان و صنعت خودروی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای جنابعالی و خانواده محترم، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید

برچسب ها:

اطلاعیه
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب