icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بهمن خودرو اولین سری وانت پیکاپ ایسوزو دی مکس را تحویل مشتریان داد

بهمن خودرو اولین سری وانت پیکاپ ایسوزو دی مکس را تحویل مشتریان داد

شرکت بهمن موتور طی مراسمی اولین سری از محصول وانت دو کابین ایسوزو را تحویل مشتریان نمود.

پنجشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت بهمن موتور طی مراسمی اولین سری از محصول وانت دو کابین ایسوزو را تحویل مشتریان نمود.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " رئیس سازمان فروش شرکت بهمن موتور با اعلام این خبر افزود : وانت دوکابین ایسوزو D-Max پس از مطالعات و بررسی گسترده ای که در جریان همکاری شرکت ایسوزو ژاپن صورت گرفت ،انتخاب ، و با توجه به وعده داده شده، اولین سری از این محصول تحویل مشتریان  حقیقی و حقوقی گردید.
وی با اشاره به برخی  از مشخصات فنی این خودرو اظهار داشت : وانت دوکابین ایسوزو D-Max دارای موتور قدرتمند 3000 سی سی توربو دیزل با توان 161 اسب بخار و گشتاور بسیار بالا می باشد. این خودرو به صورت 5 دنده دستی و دودیفرانسیل بوده و دارای دو کیسه هوا، کولر، فرمان هیدرولیک، رینگ آلمینیومی "16 و قفل مرکزی است.
وی افزود : کابین این خودرو بسیار جادار و دارای دید بسیار خوبی است و علاوه بر کابین جلو قسمت عقب نیز بسیار جادار و مناسب برای سرنشینان است. این خودرو دارای هندلینگ و پایداری مناسب  در جاده است که نهایتا"‌ باعث می شود رانندگی با آن راحت و دلپذیر باشد.
رئیس سازمان فروش شرکت بهمن موتور یکی از نکات مهم و قابلیت های ویژه این خودرو را مصرف سوخت آن اعلام کرد و گفت :  مصرف ترکیبی سوخت این خودرو 5/8 لیتر در 100 کیلومتر است از این رو به لحاظ قیمت سوخت ، مصرف سوخت آن بسیار اقتصادی و مناسب است.
کاویانی با ابراز خرسندی از استقبال قابل توجه از این خودرو به  مزیت این محصول در مقایسه با سایر خودروهای موجود در بازار پرداخت و افزود : با توجه به مونتاژ این خودرو در شرکت بهمن موتور و قابلیت های ویژه آن، گزینه بسیار خوبی برای سازمان ها و ارگان ها (اشخاص حقوقی) خواهد بود .

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب