icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بهمن موتور هم به تعزیرات حکومتی معرفی شد

بهمن موتور هم به تعزیرات حکومتی معرفی شد

پس از سایپا ،سازمان حمایت از مصرف کننده گان پرونده شکایت مردمی از گروه بهمن را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-معترضین به عدم تحویل و افزایش قیمت محصولات گروه بهمن مدتهاست که برای رساندن صدای خود به گوش مسئولین آواره خیابان ها هستند اما گروه بهمن همچنان علی رغم دستور نهاد های نظارتی همچنان به رویه خود ادامه داد و از راضی کردن مشتریان خود سر باز می زند. اما در این میان نیز مشتریان از حق خود کوتاه نیامده و حتی دست به اعتراض های شبانه در مقابل دفتر مرکز این شرکت زدند.

شکایت مردمی از گروه بهمن موتور در تعزیرات

حالا ظاهرا  اعتراض ادامه دار این گروه تا حدودی نتیجه داده و سازمان حمایت از مصرف کنندگان طی نامه ای به تعزیرات حکومتی  درخواست رسیدگی به این پرونده  را کرده است.این سازمان در نامه فوق اعلام کرده که شرکت بهمن موتور به خواسته های اعلام توجهی نکرده و همین امر موجب حاد شدن مسئله و گسترده شدن اعتراض ها در مقابل وزارت صنعت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان  گردیده است.

 

شکایت مردمی از گروه بهمن موتور در تعزیرات

 

در ادامه این سازمان ،ضمن اشاره به موارد خلاف قانون شرکت بهمن موتور از تعزیرات حکومتی درخواست نموده این شرکت ضمن پرداخت کلیه ضرر و زیان مشتریان به مبلغ دو برابر این میزان جریمه نقدی گردد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

ابراهیم 1398/1/15
21:26:26

لطفا بجای جریمه، پر وانه بهره برادری شرکت بهمن موتورراباطل کنید تا دیگر اینجوری سر مردم کلاه نگذارند الان ماشین هاوال اچ 2 رو که قرار بوده آبان 97 تحویل دهند هنوز تحویل نداده و نمایندگی شان نیز پاسخگو نیست

آخرین مطالب