icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بی ام و صدرنشین گران‌ترین وارداتی‌ها

بی ام و صدرنشین گران‌ترین وارداتی‌ها

بر اساس آمار گمرک در آبان ماه سال‌جاری بی ام و I8 گوی سبقت را از دیگر خودروهای وارداتی ربود و صدرنشین گران‌ترین خودروها شد.

پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: بر اساس آمار گمرک در آبان ماه سال‌جاری بی ام و I8 گوی سبقت را از دیگر خودروهای وارداتی ربود و صدرنشین گران‌ترین خودروها شد.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"، در آبان ماه سال‌جاری نیز همانند ماه‌های گذشته واردات خودروهای لوکس به ایران ادامه داشت و در این بین یک دستگاه خودرو BMV I8 صدرنشین گران‌ترین خودروهای وارداتی شد و ۲۰۹ هزار و ۳۰۴ دلار صرف واردات این خودرو از ترکیه به ایران شد.

در رتبه بعدی گران‌ترین خودروهای وارداتی نیز BMV I8 قرار گرفت که یک دستگاه از این خودرو از امارات متحده عربی به ارزش ۲۰۷ هزار و ۷۴۲ دلار به کشور وارد شد.

در رتبه سوم نیز خودروی سواری I8 کوپه هیبریدی قرار گرفت که ۲۰۲ هزار و ۱۳۰ دلار صرف واردات این خودرو از آلمان شد.

بررسی آمار گمرک نشان می‌دهد که بی ام و صدرنشین گران‌ترین خودروهای وارداتی در آبان بود و گوی سبقت را از سایر خودروها ربود و این خودرو از کشورهای امارات متحده عربی، ترکیه، اسلواکی و آلمان به ایران وارد شده است.

این در حالی است که در مهر ماه تنها یک دستگاه بی ام وi8 از آلمان به ارزش ۲۰۶ هزار و ۷۶۸ دلار به کشور وارد شد و در مهر ماه نیز بی ام و همچنان جایگاه خود را به عنوان گرانترین وارداتی ها به حفظ کرد.

بر اساس این گزارش در شهریورماه یک دستگاه خودروی تویوتا کمری هیبریدی دنده اتومات ۲۵۰۰ سی سی صدر نشین خودروهای وارداتی شد و ارزشانی خودور ۲۴۰ هزارو ۹۴۴ دلار در امار گمر ک ثبت شده است که از امارات متحده عربی به ایران وارد شد.

همچنین بی ام و هیبریدی نیز در شهریور ماه جزو گرانترین خودرو های وارداتی بود که یک دستگاه از این خودرو به ارزش ۲۰۹ هزار و ۸۳ دلار از امارات به ایران وارد شد.

امار گمرک حاکی از آن است که در هشت ماه سال ۹۴ بی ام و i8 در صدر گرانترین خودروهای وارداتی قرار گرفتند و گوی سبقت را از بنز و پورشه ربودند.

همچنین بررسی امار نشان می‌دهد که بیشترین میزان واردات خودرو از امارات متحده عربی انجام شده است.

گفتنی است در حالی که واردات خودرو روند نزولی دارد اما همچنان بازار خودروهای میلیاردی در ایران دارد و همچنان هر ماه شاهد واردات خودروهایی با قیمت نجومی به کشور هستیم.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب