icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بی ام و های وارداتی i8 برای فروش آگهی شده اند.

بی ام و های وارداتی i8 برای فروش آگهی شده اند.

در خبر ها آمده بوده 3 عدد خودروی بی ام i8 با سهمیه ورزشکاران قهرمان وارد کشور شده است .خبر این خودرو با جنجال بسیار همراه شد.

پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: در خبر ها آمده بوده 3 عدد خودروی بی ام i8 با سهمیه ورزشکاران قهرمان وارد کشور شده است .خبر این خودرو با جنجال بسیار همراه شد.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" با گشت و گذار در سایت های خرید و فروش خودرو متوجه شدهایم که  این خودرو به اضافه چند دستگاه دیگر برای فروش گذاشته شده اند.

در خبرهای قبلی عنوان شده بود که این خودروها پس از ورود به بازار قیمتی در حدود 3 میلیارد تومان خواهند داشت اما حالا مشخص شده  که قیمتی در حدود 1.4 میلیارد تا 1.8 میلیارد تومان برای این خودرو در بازار مشخص شده است.

همچنین گفته شده که این خودرو تنها خودرو مفهومی تولید‌شده در دنیاست. موتور آن هیبریدی با مصرف 3 لیتر در 100 کیلیومتر است و شتاب صفر تا 100 آن تنها 4 ثانیه است. حداکثر سرعت این خودرو 250 کیلومتر است.

این خودروها در سه رنگ سفید،‌قهوه‌ای و مشکی آگهی شده‌اند. خبرنگار آنا با یکی از فروشندگان این خودرو تماس گرفت و نحوه واردات آن را جویا شد. وی در این زمینه گفت: این خودرو را خودم شخصا وارد کرده‌ام.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مجوز واردات آن را برخی ورزشکاران یا نهادهای خاص ارائه کرده‌اند،‌ گفت: من هم این موضوع را در رسانه‌ها خواندم، اما دست کم درباره خودرویی که من وارد کرده‌ام هیچ کدام از این ادعاها صحت ندارد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب