icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تاریخ رونمایی تویوتا هایلوکس 2016 مشخص شد.

تاریخ رونمایی تویوتا هایلوکس 2016 مشخص شد.

پس از منتشر شدن عکسهای خودروی تویوتا هایلوکس 2016 بدون پوشش استتار توسط جاسوس های صنعتی ،خودروسازی تویوتا مجبور شد که تاریخ رونمایی این خودرو را اعلام کند.

چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: پس از منتشر شدن عکسهای خودروی تویوتا هایلوکس 2016 بدون پوشش استتار توسط جاسوس های صنعتی ،خودروسازی تویوتا مجبور شد که تاریخ رونمایی این خودرو را اعلام کند.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" عکسهای گرفته شده در یک پارکینگ گرفته شده که احتمالا محل نگه داری خودرو بوده است.از انجا که تویوتا دیگر چیزی برای فاش کردن ندارد مجبور شد که زوردتر از موعد و در 21 می  یعنی چند روز دیگر خودروی فوق را رونمایی کند

تویوتا با تغیراتی کلی بر روی کلیه قسمتهای این خودرو اعمال کرده تا همچنان پیشرو در فروش پیکاپ در سرتا سر جهان باشد.

چراغهای جلویی خودرو دستخوش تغییراتی بوده که باعث شده  هایلوکس چهره ای خشن تر و جسور تری بدست آورد.گلگیر های برجسته به همراه چراغهایی که از قبل پهن تر و بزرگتر شده تنومندی یک پیکاپ قوی هیکل را به نمایش می گذارد.

فضای داخل کابین هم به کلی تغییر کرده است. تویوتا سعی کرده با طراحی جدید خود باعث شود که فضای بی روح و خشک مدلهای قبلی را با طراحی مدرن و متناسب با تقاضای بازار تغییر دهد.جلو داشبورت و ادوات آن در نمونه جدید بیشتر به خودروهای سواری شبیه شده و تداعی کننده مدلهای شاسی بلند تویوتا مانند لندکروز و یا فورچونر می باشد.

البته در عکسهای منتشر شده از کابین ضعف های از قبیل عدم تهویه هوای اتوماتیک دیده می شود.

در خصوص پیشرانه این خودرو هم اطلاعاتی درز کرده است.تویوتا برای این خودرو چهار موتور دیزلی 2.4 لیتری با قدرت148 و 2.4 لیتری با قدرت165 ،2.8 لیتری  توربو دیزل با قدرت 178 و 2.7 لیتری با قدرت 164 اسب بخاری  را در نظر گرفته است.البته مشخصا تویوتا برای بازار های خاور میانه حتما موتور بنزینی در نظر خواهد گرفت.

برچسب ها:

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب