icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تحویل نخستین سری از شاسی بلند swm از سوی سیف خودرو به مشتریان+فیلم

تحویل نخستین سری از شاسی بلند swm از سوی سیف خودرو به مشتریان+فیلم

سه‌شنبه شانزدهم اردیبهشت نود و نه نخستین خودروهای تولید شده‌ی SWM از سوی سیف خودرو به مشتریان تحویل داده شد.

شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

تحویل خودروی swm به مشتریان

پردیس خودرو-در این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت‌های سیف خودرو،مرتب و تعدادی از مشتریان و همچنین نمایندگاناین شرکت برگزار شد،مهرداد امینی خویی قائم مقام شرکت ضمن خوش‌ آمدگویی و تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات از مشتریان و نمایندگان که اعتماد کرده و باانتخاب  و خرید محصولات،این شرکت و صنعت خودروسازی را حمایت کردند تشکر و قدردانی نمود.

 

وی با اشاره به محدودیتهای سخت ناشی از تحریمهای ظالمانه اقتصادی از تاخیر به ‌وجود آمده در هنگام تحویل خودروها عذر خواهی کرد،اما خاطر نشان کرد که خوشبختانه خودرو SWM محصولی به‌ روز و با تکنولوژی بالا و در شان مصرف‌کننده‌ی ایرانیاست. امینی گفت که سیف خودرو با تمام توان و انرژی،مصمم است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید نامگذاری شده،به تعهدات خود عمل نماید.

 تحویل خودروی swm به مشتریان

در ادامه این مراسم امینی خویی گفت: خودرو SWM G01F که نسخه فیس لیفت و اسپرت این خودرو است در آینده‌ی نزدیک در سبد محصولات و خطوط تولید قرار می‌گیرد. افزایش رضایت مندی مشتریان،ارائه خدمات پس ازفروش مناسب،ارتقاء کیفیت واستفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل‌های مجموعه شرکت های سیف خودرو و گروه خودروسازی مرتب ازجمله اهدافی است که تمامی همکاران از ابتدای سال جدید در جهت محقق ساختن آن گام برداشته‌اند.

 

درادامه‌یمراسم،مدعوینضمنرعایتپروتکل‌هایبهداشتیوفاصله‌گذاریاجتماعیسوالاتخودراازکارشناسانفنیپرسیدهوباامکاناتخودروآشناشدندوباتحویلوکلیدسپاریخودروهایپلاکشدهبهمشتریانمراسمپایانیافت.

 تحویل خودروی swm به مشتریان

گفتنی است خودرو SWM G01یک خودروی چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو شارژ است که می‌تواند حداکثر 156 اسب بخار و 230 نیوتن ‌متر گشتاور تولید کند و دارای گیربکس شش سرعته خودکار است. محصول جدید سیف خودرو مجهز به شش کیسه هوا،تشخیص نقطه کور و خط خوان،دوربین 360 درجه سه بعدی،صندلی برقی،شارژر موبایل وایرلس،چراغ‌های گردشی درپیچ و سقف پانوراما است

برچسب ها:

تحویل خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب