icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تصادف خودروی بدون راننده گوگل

تصادف خودروی بدون راننده گوگل

برای اولین بار از زمان شروع تست خودرو های بدون راننده ،یکی از خودروهای این شرکت دچار تصادف منجر جرح شده است.

سه شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:برای اولین بار از زمان شروع تست خودرو های بدون راننده ،یکی از خودروهای این شرکت دچار تصادف منجر به جرح شده است.

 

 

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو"شرکت گوگل پیشتاز در زمینه خودرو های بدون راننده در جهان بوده که در حال انواع تست های مختلف بر روی این خودرو در جاده های شهری و خارج شهری می باشد.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاد که یکی از خودروهای لکسوس بدون راننده این شرکت با به همراه داشتن 3 نفر از پرسنل گوگل از عقب مورد اصابت یک خودروی گذری قرار گرفت . در این حادثه پرسنل گوگل دچار مصدومیت شدند و راهی بیمارستان گشتند و بصورت سرپاییی مورد مداوا قرار گرفتند.اما راننده خودرو اصابت کنند از ناحیه گردن و کمر مجروع شد و در بیمارستان بستری شد.

شرکت گوگل تا کنون سرمایه گذاری فراوانی بر روی این طرح انجام داده است و متعقد است که خودروهای بدون راننده بسیار ایمن تر و کارمد تر از خودروهای با راننده می باشند. این شرکت تاکنون 1.9 میلیون مایل تست بر روی این خودرو ها انجام داده واین  مورد چهارمین تصادف این خودروها بوده است.

کریس اورمسان - رئیس برنامه خودروهای بدون راننده گوگل - گفت: این خودروهای بدون راننده اغلب به شکل عجیبی توسط رانندگان حواس پرت مورد اصابت قرار می‌گیرند.

اورمسان افزود: تیم وی در حال بررسی این موضوع هستند که آیا خودروهای بدون راننده میتوانند کاری انجام دهند که رانندگانی را که حواسشان پرت شده را قبل از وقوع تصادف هوشیار کنند. بوق زدن میتواند یک گزینه باشد ولی اورمسان ابراز نگرانی کرد که این امر باعث آآزار ساکنان منطقه تست خودروها شود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب