icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اولین تصاویر از برنامه جدید مجریان سابق تخت گاز

اولین تصاویر از برنامه جدید مجریان سابق تخت گاز

کمپانی آمازون بلافاصله بعد از اخراج جرمی کلارکسون مجری سابق برنامه معروف تخت گاز اقدام به جذب این مجری با سابقه کرد.

پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: کمپانی آمازون بلافاصله بعد از اخراج جرمی کلارکسون، مجری سابق برنامه معروف تخت گاز اقدام به جذب این مجری با سابقه کرد.

 

 

برنامه جدید کلارکسون

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو"حالا جرمی کلارکسون اولین تصویر از برنامه جدید خود که قرار است توسط کمپانی آمازون پخش شود را منتشر کرده است. در عکس منتشر شده همکاران سابق  کلارکسون در کنار او دیده می شوند

 

کلارکسون و همکارانش به تازگی یک قرارداد گران برای تولید یک برنامه ماشین محور با کمپانی آمازون منعقد کرده‌اند. این مجری 55 ساله که بیش از 5 میلیون دنبال‌کننده در توئیتر دارد پیش از این زیاد درباره برنامه جدید خود که هنوز نام آن نیز مشخص نشده، صحبت نکرده است، و انتشار این عکس می‌تواند خبر خوبی برای هواداران این مجری حاشیه‌ساز باشد.

پس از انتشار این عکس بسیاری از وبلاگ‌های تخصصی خودرو و کاربران شبکه‌های اجتماعی آغاز به گمانه‌زنی درباره محل فیلمبرداری کردند. برخی اعتقاد دارند که این عکس‌ در نورنبرگ آلمان گرفته شده، و عده‌ای معتقدند که محل برنامه جایی در کشور پرتغال است.

اگر گزارش‌های منتشر شده از رقم دستمزد جرمی کلارکسون در برنامه موتوری تازه آمازون درست باشد، او با این دستمزد گران‌ترین مجری برتیانیا خواهد شد.

گفته می‌شود که این مجری برای تولید این برنامه سالانه 10 میلیون پوند از آمازون دریافت خواهد کرد. کمپانی آمازون برای ساخت این برنامه یک بودجه 160 میلیون پوندی در نظر گرفته که با احتساب 36 قسمت این برنامه در سه سال، هر قسمت آن 4.5 میلیون پوند بودجه در اختیار دارد.

 

 

 

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودروhttps://پردیس خودرو.me/pardiskhodro    بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب