icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تصاویر جاسوسی خودروی خانوادگی جیلی منتشر شد.

تصاویر جاسوسی خودروی خانوادگی جیلی منتشر شد.

به تازگی در فضای مجازی تصاویری از یک خودرو استیشن منتسب به جیلی منتشر شده که از طراحی مدرنی بهره می برد.

سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: به تازگی در فضای مجازی تصاویری از یک خودرو استیشن منتسب به جیلی منتشر شده که از طراحی مدرنی بهره می برد.

 

جیلی خانوادی

 

به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" معمولا کمتر دیده می‌شود که وبسایت‌های خودرویی اقدام به انتشار تصاویری جاسوسی از شرکت‌های خودروسازی چینی کنند، ولی گویا شرکت خودروسازی جیلی سوای دیگر چینی‌ها بوده و با کیفیت محصولاتش توانسته توجهات را در سطح جهانی به خود جلب کند. اگر از بحث اصلیمان فاصله نگیریم، وبسایت‌های معتبر خارجی اقدام به انتشار تصویری جاسوسی از محصول جدید جیلی کرده‌اند و این تصویر بیانگر ساخت اولین خوروی استیشن توسط این کمپانی خودروسازی چینی است.
در حال حاضر جزییات بسیار کمیابی در خصوص این اتومبیل در دسترس است، ولی اطلاعاتی هم که وجود دارد،حاکی از این است که این خودرو قرار است به طور رسمی در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو چین به معرفی و نمایش درآید و اساسا استیشنی برپایه امگرند خواهد بود.
تصویر ارئه شده نیز بیانگر یک طراحی خیلی خوب به سبک طراحی اروپایی‌ها به لطف یک سقف شیب دار، پنجره کوچک عقب، خروجی‌های کرومی دوبل اگزوز، چراغ‌های تمام LED و رینگ‌های 5 پره‌ای دوبل آلیاژی برای این استیشن است که در محصولات چینی کمتر به چشم می‌خورد.
در خصوص مشخصات فنی هم هیچگونه اطلاعاتی منتشر نشده و حتی طراحی ظاهری خودرو نیز در همین تک تصویر به سختی قابل تشخیص است، ولی شایعات دال بر استفاده از یک پیشرانه محرک هیبریدی با یک پیشرانه الکتریکی و موتورهای بنزینی توربوشارژر دارد، ولی تاکنون نه تایید شده و نه تکذیب.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

 

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب