icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تلاش شرکت های خودروساز دنیا برای وضع استانداردهای جامع محصولات خودران

تلاش شرکت های خودروساز دنیا برای وضع استانداردهای جامع محصولات خودران

تعدادی از شرکت های سازنده خودروهای خودران با محوریت فولکس واگن آلمان قصد دارند استانداردهایی واحد و مشترک برای تولید خودروهای خودران وضع کنند.

یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-فولکس واگن برای اجرای این طرح در حال مشورت با بیش از 15 شرکت خودروسازی است که با آنها همکاری دارد. هنوز اسامی این موسسات اتومبیل سازی اعلام نشده است.

بررسی های موسسه AlixPartners نشان می دهد شرکت های خودروساز، موسسات فناوری و تامین کنندگان قطعات خودروهای یادشده در مجموع 55 میلیارد یورو در سطح جهان برای توسعه فناوری های مرتبط با خودروهای خودران سرمایه گذاری کرده اند.

در صورتی که هر یک از این شرکت ها و موسسات بخواهند از استانداردهای مستقلی در این حوزه استفاده کنند، هرج و مرج و آشفتگی گسترده ای به وجود می آید که توسعه فناوری مذکور را هم دشوار خواهد کرد.

یکی از استانداردهای مهمی که باید به صورت همه گیر وضع شود، مربوط به پیکربندی یکپارچه حسگرهای خودروهای خودران است که باعث می شود انواع این اتومبیل ها بتوانند داده های خود را با یکدیگر رد و بدل کنند.

وضع استانداردهای مشترک هزینه تولید خودروهای خودران را هم کاهش می دهد و از احتمال تصادف این نوع خودروها می کاهد. فولکس واگن خود هنوز در این زمینه رسما اظهارنظر نکرده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب