icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تمایل شرکت سوئدی برای ورود به بازار کامیون ایران

تمایل شرکت سوئدی برای ورود به بازار کامیون ایران

رئیس شرکت سوئدی تولید کننده قطعات خودروهای بزرگ با ابراز تمایل برای ازسرگیری همکاری ها با ایران گفت: ایران در گذشته بازاری بسیار خوب برای ولوو و اسکانیا بوده است و ما اکنون در حال رصد کردن بازار ایران برای فرصت های تجاری جدید هستیم.

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: رئیس شرکت سوئدی تولید کننده قطعات خودروهای بزرگ با ابراز تمایل برای ازسرگیری همکاری ها با ایران گفت: ایران در گذشته بازاری بسیار خوب برای ولوو و اسکانیا بوده است و ما اکنون در حال رصد کردن بازار ایران برای فرصت های تجاری جدید هستیم.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" گروه صنعتی لیکس، تولید کننده سوئدی تجهیزات مکانیکی و قطعات خودروهای بزرگ پس از سفر اخیر نمایندگانش به تهران در قالب هیئت اعزامی اتحادیه تامین کنندگان خودروی اسکاندیناوی، اکنون در حال رصد کردن بازار ایران برای فرصت های تجاری جدید در این کشور است.

راجر برگرن، رئیس و مدیرعامل گروه لیکس در حاشیه نشست امسال اتحادیه تامین کوتنبرگ گفت: «ایران در گذشته بازاری بسیار خوب برای ولوو و اسکانیا بوده است و ما تامین کننده عمده صنعت ساخت خودروهای باری هستیم.»

وی افزود: «ما می دانیم که سطح سرمایه گذاری (در ایران) به دلیل تحریم ها بسیار پایین بوده و ممکن است نیاز به جابجایی هایی در بازار وجود داشته باشد. با این مبنا، اینکه ایران کشوری بزرگ با جمعیتی ۸۰ میلیون نفری است، این نقطه شروع بود.»

«این (سفر) با حمایت و مجوز دولت سوئد انجام شد. تصویری که از ایران وجود دارد، افراد را در مورد رفتن به این سفر مردد می کرد و این کشور آسانترین بازار برای کار کردن نیست. توافق هسته ای هنوز اجرایی نشده ، اما ما می دانیم تجارت کردن زمان می برد.»

برگرن افزود: «ما در حال صحبت کردن در مورد یورو وان هستیم، اما  (در بازار ایران) ما داریم در مورد یورو صفر صحبت می کنیم. خودروهای باری این کشور بسیار بسیار کهنه هستند. مشخصا آنچه اتفاق افتاده این بوده که به دلیل تحریم های اروپا و آمریکا آنها به دنبال جایگزین های چینی رفته اند و اکنون می خواهند به سمت تامین کنندگان اروپایی برگردند.  فضای سختی برای خودروهای باری و جاده هاست  و آنها نیاز به ارتقا دارند.»

«مردم با ما بسیار مهربان بودند. ما از چند شرکت بازدید کردیم، ایران خودرو، سایپا و برخی قطعه سازان. ما همچنین از برخی کارخانه های تراکتورسازی بازدید کردیم و می توانیم ببینیم که سطح تکنولوژی در این کشور حداقل ده سال عقب است. آنها تکنولوژی جدید می خواهند.»

وی در مورد چشم انداز انعقاد قراردادها بین شرکت های ایرانی و خارجی پس از تحریم ها گفت: «من فکر می کنم این کار چند سال زمان خواهد برد… سیستم مالی به طور کامل مهیا نیست. این مهم است که پرداخت ها بتواند انجام گیرد، بنابراین آنها باید سیستم مالی را مجددا برقرار کنند.»

 جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب