icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو توقف فروش تندر، ۲۰۶ و پارس‌سال ایران خودرو

توقف فروش تندر، ۲۰۶ و پارس‌سال ایران خودرو

ایران خودرو امروز فروش تندر ، ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس سال را متوقف کرده است. در کنار آن ظرفیت فروش برخی دیگر از محصولات همانند سمند دوگانه سوز نیز در حال اتمام است.

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: ایران خودرو امروز فروش تندر ، ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس سال را متوقف کرده است. در کنار آن ظرفیت فروش برخی دیگر از محصولات همانند سمند دوگانه سوز نیز در حال اتمام است.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در ششمین روز فروش محصولات شرکت‌های خودروسازی در قالب وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو  ظرفیت فروش برخی خودروها تمام شده و متقاضیان با محدودیت هایی برای خرید روبه رو هستند.

به عنوان نمونه ایران خودرو امروز فروش تندر ، ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس سال را متوقف کرده است. در کنار آن ظرفیت فروش برخی دیگر از محصولات این شرکت همانند سمند دوگانه سوز نیز در حال اتمام است. این شرکت در طول شش روز فروش خود تا ساعت ۹  امروز ۵۴ هزار و ۴۷۰ دستگاه خودرو را پیش ثبت نام کرده و ۴۴ هزار و ۵۱۳ دستگاه را به فروش رسانده است.

همچنین، امروز قرار است تصمیمات نهایی برای ادامه فروش محصولات شرکت های خودروساز در وزارت صنعت گرفته شود اما به نظر می رسد با اتمام ظرفیت فروش برخی از محصولات شرکت های خودروساز امروز اجرای طرح وام ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو متوقف شود.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب