icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو توقف تولید پراید 111 تنها یک ماه دوام آورد!!

توقف تولید پراید 111 تنها یک ماه دوام آورد!!

حدود یک ماه پیش سایپا اعلام کرد در راستای حذف تدریجی خودروی پراید ،تولید مدل 111 این خودرو را برای همیشه متوقف کرد اما این پایان داستان نبود.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" سایپا بر اساس مصوبه شواری سیساست گذاری در خصوص افزایش استاندارد از 55 مورد به 85 مورد ملزم گردید اگر نتواند تا دی ماه سال آینده پراید را به استاندارد های فوق برساند باید توقف این خودری بی کیفیت و غیر ایمن را برای همیشه متوقف نماید.از همین رو این شرکت به منظور حذف تدریجی پراید تصمیم گرفت در یک حرکت کاملا نمایشی پراید 111 را که در کاشان تولید می گردید را برای همیشه متوقف نماید. این اتفاق در تاریخ 96/6/9 در مراسمی خاص صورت گرفت و کارکنان این شرکت با عکس یادگاری از اخرین نسخه تولید شده ؛پراید 111 را به موزه فرستادند.اما این پایان ماجرا نبود چرا که سایپا کاملا بدون هیچ هیا هویی خاص خط تولید این خودرو را از کاشان به تهران منتقل و تولید پراید 111 را آغاز نمود.این در صورتی بود که سایپا پیش از این اعلام کرده بود پراید در زمانی زودتر از دی ماه 97 از خط تولید خارج خواهد شد.

به گفته مدیران این شرکت ، بدلیل دستور نهاد های بالا دستی و بدلیل عدم جایگزین داشتن پراید ،سایپا ملزم به انجام این کار شده و حالا حالا قصد ندارد که پراید را از خط تولید خارج کند.معاون بازاریابی سایپا در خصوص این مطلب گفته است که اگر پراید نتواند استاندارد های 85 گانه را رعایت نماید در تاریخ فوق این خودرو را برای همیشه کنار خواهیم گذاشت.

با توجه به مطالب فوق مشخص است که حذف زود هنگام پراید کاملا منتفی گردیده و باید تا دی ماه سال آینده منتظر ماند تا متوجه شد که آیا پراید بلاخره بازنشسته خواهد شد یا خیر.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب