icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تولید ام جی RX5 در خودروسازی فردا آغاز شد

ام جی RX5 به خودروسازی فردا رسید

تولید ام جی RX5 در خودروسازی فردا آغاز شد

خط تولید MG RX5 ،روز گذشته توسط وزیر صنعت و معدن که به منظور افتتاح طرح های صنعتی در سمنان حضور داشت بصورت رسمی رونمایی شد.

جمعه ۰۹ شهریور ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-داستان تولید و یا عرضه ام جی RX5 در ایران تاکنون با ابهام زیادی همراه بود بطوریکه این خودرو چندین بار توسط شرکت های مختلف در نمایشگاه های خودرو به منظور عرضه به نمایش گذاشته شه بود. این خودرو برای اولین بار توسط شرکت ام جی پارس موتور در نمایشگاه خودروی تهران 95 رونمایی شده و سال بعد قرار شد این خودرو بعنوان دومین محصول تولیدی گروه صنعت خودروی آذربایجان به بازار ایران عرضه شود . اما در طول این مدت خبری نشد تا سپس این خودرو سر از شوروم شرکتی در خیابان شریعتی سر در آورد.این خودرو در کنار دیگر محصولات جدید  ام جی حضور داشت و همه منتظر عرضه قریب الوقوع ام جی RX5 بودند اما اینبار هم تمامی ام جی های خیابان شریعتی از شوروم رفتند تا همه چیز در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

افتتاح خط تولید ام جی RX5 در خودروسازی فردا

در این میان گاهی از آغاز همکاری شرکتی با نام خودروسازی فردا با سایک موتور چین مالک برند ام جی ،خبر های منتشر می گردید اما هیچگاه بصورت رسمی این اخبار تایید نشد تا نهایتا دیروز با رونمایی خط تولید ام جی RX5  توسط وزیر صنعت در کارخانه ای واقع در سمنان مشخص شد که این خودرو خوش ظاهر چینی ها نصیب خودروسازی فردا شده است.

افتتاح خط تولید ام جی RX5 در خودروسازی فردا

از میزان ظرفیت نهایی و همچنین نحوه همکاری خودرسازی فردا با ام جی چین اخباری توسط این شرکت منتشر نشده است تنها موردی که تاکنون مشخص شده است این همکاری فوق دارای ابعاد طولانی مدتی است چرا که قرار است طی 4 سال آینده 5 محصول دیگر به جمع ام جی های تولید شده توسط خودروسازی فردا افزوده شود که اولین آن MG ZS خواهد بود که در اوخر سال جاری توسط این شرکت معرفی می گردد.

حال باید منتظر ماند تا خودروسازی فردا بصورت رسمی ام جی RX5 را برای بازار معرفی نماید تا قیمت نهایی و زمان عرضه ان مشخص گردد.

 

اینستاگرام پردیس خودرو  برای اطلاع از جدیدترین اخبار روز خودرو ایران و جهان و همچنین مشاهده ویدئو های جذاب اینستاگرام "یک و دو" را دنبال کنید

 

 

 

تلگرام پردیس خودروبرای اطلاع از قیمت روز خودرو ،جدیدترین شرایط فروش و اطلاع از اخرین اخبار ما را در تلگرام دنبال نماید.

 

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب