icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تولید رسمی پژو 207 اتوماتیک صندوق دار و دنا پلاس توربو آغاز شد

تولید رسمی پژو 207 اتوماتیک صندوق دار و دنا پلاس توربو آغاز شد

ایران خودرو طبق وعده قبلی بصورت رسمی و در حضور رئیس مجلس و وزیر صنعت ، تولید انبوه دو خودرو دنا پلاس توربو و پژو 207 اتوماتیک صندوق دار را آغاز کرد.

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در مراسم آغاز تولید این دو محصول عزیز اکبریان، رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران وزارت صنعت،مدیرعامل و مدیران گروه صنعتی ایران خودرو حضور داشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی علاوه بر افتتاح آغاز تولید دو محصول ایران خودرو، از بخش های مختلف تولید و مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید این گروه صنعتی بازدید کرد و در جریان آخرین فعالیت ها و دستاوردها قرار گرفت.

 گفتنی است ،دنا پلاس توربو مجهز به فناوری توربو بوده که این سیستم باعث افزایش گشتاور و قدرت با حفظ نسبی مصرف سوخت شده و نتیجه آن سرعت و عملکرد مناسب خودرو در جاده است. دنا پلاس توربو از پیشرانه 1650 سی سی توربو با حداکثر توان 150 اسب بخار بهره می برد.این خودرو در بخش تجهیزات داخلی با چرم با دوخت قرمز ، کفپوش با آرم توربو و دسته دنده طرح جدید با دوخت قرمز از دنا پلاس متمایز می شود.

 همچنین محصول ۲۰۷ صندوق دار اتوماتیک براساس تمایل مشتریان ایرانی به خرید خودروهای صندوق دار و مجهز به گیربکس اتوماتیک بدون اتکا به پژو به عنوان یک خودروی خانواده طراحی شده است تا گامی جدید در راستای افزایش رضایت مشتریان و حفظ سهم بازار برداشته شود.

برچسب ها:

ایران خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب