icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تولید پژو 301 از هفته آینده آغاز خواهد شد

تولید پژو 301 از هفته آینده آغاز خواهد شد

مدیر عامل شرکت ایکاپ در حاشیه نمایشگاه مطبوعات از آغاز تولید پژو 301 در هفته آینده خبر داد.

جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ 1 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" مرداد ماه سال گذشته شرکتی با نام ایکاپ (ایران خودرو_پژو) با همکاری ایران خودرو و پژو فرانسه به ثبت رسید . هدف از ثبت این شرکت تولید و عرضه محصولات بروز پژو فرانسه در بازار ایران بود.

این شرکت بلافاصله پژو 2008 را بعنوان اولین محصول برجامی وارد بازار کرد و حالا پس از طی مراحل مختلف قصد دارد تولید پژو 301 را بعنوان دومین محصول این شراکت به مرحله تولید برساند.

محمد رضا معتمد مدیر ایکاپ  درباره زمان ورود پژو 301 به بازار گفت: تولید آزمایشی پژو 301 از هفته آینده آغاز خواهد شد اما باید تست‌های مربوطه انجام شود چرا که محصولاتی که میزان داخلی سازی آنها بیشتر است نیاز به آزمایش‌های بیشتر و کامل دارد.

وی در خصوص میزان داخلی سازی این خودرو افزود: میزان داخلی سازی بیش از 40 درصد خواهد بود که در این زمینه منتظر بازدید شرکت مورد تائید وزارت صنایع برای صحه گذاری هستیم.

ایشان در خصوص قیمت این خودرو  حرفی به میان نیاورد ولی پژو301 در که سگمنت سدان های شهری قرار دارد ،به احتمال فراروان با قیمتی فرارتر از  100 میلیون تومان به بازار عرضه می گردد.قبل ذکر است در حال حاضر نسخه وارداتی این خودرو با قیمتی حدود 95 میلیون بدست مشتریان خواهد رسید و در صورت تحقق 40 درصدی داخلی سازی قطعات ،قیمت این خودرو ،به بازه 65 تا 75 میلیون تومان برسد.

در صورتی که تولید آزمایش پژو 301 با موفقیت همراه شود در اوایل سال آینده باید منتظر عرضه این خودرو در بازار باشیم.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

mohamad 1396/8/20
11:45:31

بالاخره قیمتش چند میشه به نظرتون...یه بار گفتید الان‌۹۵ هست بعد گفتی فراتر از ۱۰۰ بهعد هم بین ۶۵ تا ۷۵ میلیون:////

آخرین مطالب