icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تولید پژو ۴۰۵ به صورت کامل متوقف نخواهد شد

تولید پژو ۴۰۵ به صورت کامل متوقف نخواهد شد

روز ۳۱ فروردین ماه ۹۹ فرشاد مقیمی، مدیر عامل ایران خودرو از توقف ثبت نام برای تولید خودرو ۴۰۵ خبر داد و اظهار داشت که بر اساس مصوبه ابلاغ شده پیش فروش جدیدی از پژو ۴۰۵ نخواهیم داشت.

شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- روز ۳۱ فروردین ماه ۹۹ فرشاد مقیمی، مدیر عامل ایران خودرو از توقف ثبت نام برای تولید خودرو ۴۰۵ خبر داد و اظهار داشت که بر اساس مصوبه ابلاغ شده پیش فروش جدیدی از پژو ۴۰۵ نخواهیم داشت و فقط تعهداتی که از قبل داریم را تولید و تحویل خواهیم داد.

این خبر برای همه به معنای پایان ماجراجویی پژو ۴۰۵ در ایران بود و همه این عنوان را پذیرفتند؛ اما بهزاد اشجعی دبیر کمیته فنی صدور مجوز‌های خودرویی سازمان حفاظت محیط زیست در بخش کامنت یکی از صفحات مجازی باشگاه خبرنگاران جوان از ادامه دار شدن فرآیند تولید این محصول با موتور TU5 خبر داد که در شرایط فعلی هم با نام ۴۰۵ slx در بازار عرضه می‌شود.

یک منبع آگاه در  شرکت خودروسازی ایران خودرو در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، خبر فوق را تایید کرد و گفت: در حال حاضر دو مدل ۴۰۵ در خودروسازی ایران خودرو تولید می‌شود که یکی از آن‌ها ۴۰۵ slx است. این خودرو به موتور TU5 پژو بهره تجهیز شده و به احتمال زیاد تولید آن متوقف نخواهد.

به علاوه گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که تولید ۴۰۵ معمولی هم در قالب تاکسی ادامه خواهد داشت و فعلا خبری از خداحافظی با این خودروی کهنسال و تاریخی نیست.

برچسب ها:

توقف تولید 405
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب