icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تکمیل ظرفیت فروش برلیانس C3

تکمیل ظرفیت فروش برلیانس C3

در همان روز اول کلیه ظرفیت فروش برلیانس C3 کراس به پایان رسید.

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" ماجرای خرید اینترنتی خودرو در ایران بسیار جالب و هیجان انگیز دنبال می شود. زیرا اینگونه خرید ها مانند یک قرعه کشی هیجان انگیز است که هر کس زودتر اقدام نماید و از ثانیه ها استفاده کند شاید بتواند از خرید خودرو بی نصیب نشود. البته در صورتی که زرنگ و با هوش هم باشید شاید برای خرید نیاز به ارتباطاتی خاص خواهید داشت که معمولا افراد عادی جامعه این ارتباطات را نخواهند داشت. پس تنها راه چاره این است که شما خودتان را خسته نکنید و اجازه بدهید که دلالان کار خودشان را بکنند و شما بایدبا پرداخت چند میلیونی ناقابل بیشتر از مبلغ کارخانه ،خودرو را خریدرای نمایید و وقت خود را بخاطر "یک مشت تومان"خسته نکنید.

دیروز هم ساپیا پیش فروش برلیانس C3 را بصورت اینترنتی از ساعت 11 آغاز کرد اما به سرعت در همان ساعات اولیه رنگ های پر طرفدار این خودرو تکمیل ظرفیت شد و تا پایان شب کلیه ظرفیت سایپا برای فروش این محصول به اتمام رسید. یعنی اگر شما جزو آن دست از کسانی باشید برای خرید خودرو نیاز به چند روزی فکر کردن دارید و یا حتما برای خرید اتومبیل باید به نمایندگی مراجعه و خودرو را تست درایو کنید ،خرید خودروی جدید بازار برای شما مقدور نیست.

تکمیل ظرفیت خرید برلیانس C3

این داستان آنجایی جذاب می گردد که خودروی برلیانس C3 تنها چند پلاستیک و چند سانتی متری ارتفاع نسبت به نمونه برلیانس H320 بیشتر دارد و چرا تقاضا برای این خودرو بالا است دقیقا مشخص نیست. شاید ایران را بتوان رویای خودروسازان خارجی دانست که مردمشان بدون دیدن خودرو از نزدیک و فقط با اتکا به چندین عکس برای خرید یک محصول سر و دست می شکانند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب