icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو جزییات طرح تبدیل ایران خودرو برای تندر پلاس،اتوماتیک ثبت نام کنید دستی تحویل بگیرید

عدم توجه ایران خودرو به سلیقه مشتریان

جزییات طرح تبدیل ایران خودرو برای تندر پلاس،اتوماتیک ثبت نام کنید دستی تحویل بگیرید

ایران خودرو در حالی طرح جایگزین خودروی تندر 90 پلاس را مشخص نموده است که در بین گزینه های پیشنهاد هیچ خودروی با دنده اتوماتیک وجود ندارد.

شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- این روز ها با توجه به شرایط متشنج بازار و نبود نهاد های نظارتی ؛خودروسازی وطنی بدون توجه به مشتریان و سلیقه آنها ،هر ابلاغیه ای که تمایل دارند و مطابق با منافعشان می باشد را صادر می کنند. یکی از این موارد باز می گردد که به خودروهای جایگزینی است که دیگر قادر به تولید آن نیستند.از اصل ماجرا که چرا ایران خودرو و سایپا زمانی که از طرف های خارجی خود اطمینان نداشته اند، اقدام به پیش فروش خودرو نموده اند می گذریم که بسیار پیچیده و قابل تفکر است.

اما سئوال این است چرا این دو شرکت در خصوص جایگزین اعلام کردن به سلیقه مشتریان هیچ اهمیتی نمی دهد. برای مثال سایپا برای جایگزین محصولات رنو برای اولین بار پراید با موعد طولانی مدت را پیشنهاد داد که پس از اعتراض مشتریان نظر خود را به دیگر خانواده های پراید نظیر کوییک ،ساینا و تیبا تغییر داد که در حقیقت هیچ تفاوتی با پراید ندارند.مشخصا کسانی که بدنبال رنو ساندرو و تندر 90 بودند قطعا خودرویی ایمن و تا حدودی بروز مد نظرشان بوده است اما مشخص نیست که چرا سایپا ،پراید یکی از غیر ایمن ترین خودروهای حال حاضر جهان را بعنوان گزینه پیشنهادی اعلام کرد.مگر این شرکت در زمره محصولات خود چانگان و برلیانس ندارد که فقط پراید را باید در طرح جایگزینی خود بگنجاند.

حالا هم نوبت ایران خودرو رسیده است که جایگزین های تندر 90 پلاس را معرفی کند. این شرکت در ابلاغیه جدید خود عنوان نموده خریداران این خودرو  بجای خودروهای ثبت نامی خود در گزینه اول "پژو پارس سال با موعد تحویل 45 روزه"، "پژو پارس دوگانه سوز با موعد تحویل 45 روزه" و یا خودروی "پژو 207 دستی با موعد تحویل 30 روزه" را می توانند انتخاب نماید.

حال چند سئوال در خصوص این پیشنهاد ایران خودرو مطرح است:

چرا ایران خودرو در حالی که  فروش فوری محصولات پیشنهادی در این ابلاغیه را  در دستور کار قرار خود دارد  به مشتریان خود اعلام کرده 45 روز دیگر باید خودروی خود را تحویل بگیرند. مگر نه اینکه این افراد ماههاست از تاریخ تحویل خودریشان می گذرد و در این مدت به امید اینکه عید امسال با خودروی جدیدشان به سفر های نورزی بروند منتظر مانده اند. ایران خودرو وقتی می توان با قیمت دو برابر قیمت مصوب این خودروها را در 30 روز تحویل دهد چرا باید به کسانی در این مدت با ایران خودرو مدار نموده و برای تحویل خودرو خود صبر کرده اند زمان بیشتری را پیشنهاد نماید.

و اما سئوال دوم این است چرا ایران خودرو به سلیقه مشتریان خود توجه نمی کند. برای مثال افرادی که تندر پلاس اتوماتیک را ثبت نام نموده اند به منظور سوار شدن به یک خودرو راحت و اتوماتیک نسبت به پیش خرید این خودرو اقدام نموده اند در حالی در گزینه های پیشنهادی ایران خودرو اصلا خودروی اتوماتیکی حضور ندارد. این در حالی است که ایران خودرو محصولات اتوماتیک متنوعی نظیر انواع هایما ،پژو 207 صندوق دار ،پژو پارس اتوماتیک و غیره را در حال تولید دارد و می تواند بجای تندر 90 پلاس اتوماتیک این محصولات را پیشنهاد نماید.

این طرز رفتار ایران خودرو با مشتریانش به هیچ مناسب این خودروساز نیست و این شائبه را به وجود می آورد که تمامی تصمیمات این شرکت در راستای منافع خود است و به هیچ وجه برای حال و روز کسانی مدتها در انتظار دریافت خودرو مورد علاقه خود بوده اند ،اهمیتی قائل نمی شود.

برچسب ها:

تحویل خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

علی 1398/5/28
6:47:41

سلام شما را به خدا کارخانه های این تولیدکنندگان خودرو داخلی را تخته کنید که پدر مردم را در آورده اند مسوولین هم که دستشان در دست هم است والا دو نفر از این مفسدان را مقابل ایران خودر رو به دار بزنند بعد ببینید هزاران خودرو چگونه با قیمتهای اصلی و حتی پائین تر از آن روانه بازار خواهد شد مسوولین بازرسی شما را به خدا کاری کنید

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب