icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو جک J4 آماده تحویل به مشتریان شد

جک J4 آماده تحویل به مشتریان شد

کرمان موتور قصد دارد در روزهای آینده اولین سری از سدان جک J4 را تحویل مشتریان دهد.

شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-بر اساس اخبار بدست آمده توسط کاربران پردیس خودرو ،مشخص است که کرمان موتور مقدمات عرضه جک J4 را انجام داده و در چند روز آینده نسبت به تحویل این خودرو اقدام خواهد نمود. در تصویر ذیل مشخص است که کرمان موتور پیامکی را مبنی بر صدور سند خودرو جک J4 برای مشتریان را ارسال نموده و قرار است در روزها آینده جهت تحویل خودرو  با خریداران تماس حاصل نماید.قابل ذکر در صورت تحویل ،برای اولین بار خواهد بود که پای جک J4 به خیابان های شهر باز می شود.

تحویل جک جی 4

جک J4 در ابتدای معرفی خود با قیمت 66 میلیون 900 هزار تومان با موعد تحویل مهرماه بفروش رسید. اما در ادامه و با توجه نوسانات نرخ ارز در دومین شرایط فروش کرمان موتور، قیمت جک J4 به حدود 79 میلیون تومان افزایش یافت. در ادامه نیز جک J4 با قیمت غیر قطعی و با پیش پرداخت 50 میلیون تومان عرضه گردید که نشان می دهد قیمت این خودرو با توجه به شرایط ارزی باز هم افزایش را تجربه خواهد یافت.این خودرو در حال حاضر با برچسب قیمتی 120 الی 125 میلیون تومان توسط دارندگان حواله خرید و فروش می گردد.

قابل ذکر است سدان جک J4 از جدیدترین محصولات کرمان موتور محسوب می گردد که در سال گذشته معرفی گردید. این سدان چینی از پیشرانه 1.5 لیتری  با بیشنه قدرت 112 اسب بخار وحداکثر گشتاور 145 نیوتن متر در کنار جعبه دنده مدرن CVT بهره می برد.

بهتر است بخوانید:

معرفی کامل مشخصات فنی جک j4:به زودی نبرد چینی های ایران بالا می گیرد

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب